Bliver sindssyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2014

Mami

Når så små babyer har ondt i maven viser det ofte sult tegn, find andre måder at afhjælpe det, zone terapi, gå ture, hud mod hud, et eller andet, og hjælp ham til at spise hver 2,5-3 time  

og modermælkserstaning må ikke blandes i samme flaske, og så ville jeg holde mig til et mærke og syrnet, du kan evt give en flaske syrnet om dagen og almindelig for resten. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
*Heidi* skriver:

Vi har prøvet med halv/halv i hver anden flaske og det resulterede i, at han sked så meget at der kom væske ud af hans lille numse. Det kunne jeg slet ikke bære at se på, så det stoppede vi med omgående. 

Hej  

Ikke fordi jeg skal gøre mig klog eller noget. Vil bare lige sige at vi ikke måtte blande alomin og nan. De kan have forskellig effekt på maven og er jo heller ikke ens

Det sagde sundhedsplejersken til os.  

Så måske i skal vælge nan eller alomin?  Og så prøve det en periode.

Anmeld

20. november 2014

CH2012

*Heidi* skriver:

ÅH!!

Min dreng på 13 dage har det mest underlige spisemønster. Han kan skrige og gøre ved, og det eneste der hjælper er at proppe en flaske i gabet på ham. Han vil ikke have sin sut, putte ved mig eller far, blive vugget eller noget andet.
Så drikker han 20-30 ml. og så sover han. Det klatspiseri kan jo ikke passe.. Om natten er han flink til at spise og kan sagtens spise 110-120 ml. 
Han bliver også tit sur når han spiser. Fægter med arme og ben, drejer hovedet væk fra flasken osv.
Samtidig presser han mens han spiser, og det kan hans motorik altså ikke rigtig finde ud af endnu...

Jeg er så irriteret, så i skrivende stund har jeg givet mit barn videre til sin far. 

Min søster har brugt fennikel the til hendes datter, da hun havde ondt i maven... Og det hjalp på hende.

Du skal bare lave det som alm. the og lade det afkøle, og så i sutteflasken...

Anmeld

20. november 2014

*Mor Til Albert*

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej  

Ikke fordi jeg skal gøre mig klog eller noget. Vil bare lige sige at vi ikke måtte blande alomin og nan. De kan have forskellig effekt på maven og er jo heller ikke ens

Det sagde sundhedsplejersken til os.  

Så måske i skal vælge nan eller alomin?  Og så prøve det en periode.

Det var en sundhedsplejerske der sagde til os, at vi kunne blande. Det lyder nemlig også underligt i mine ører at blande to forskellige produkter. Skal snakke med sp i morgen og så spørger jeg hende altså til det dér blande-halløj. 

Anmeld

20. november 2014

Kay

*Heidi* skriver:

Det var en sundhedsplejerske der sagde til os, at vi kunne blande. Det lyder nemlig også underligt i mine ører at blande to forskellige produkter. Skal snakke med sp i morgen og så spørger jeg hende altså til det dér blande-halløj. 

mærkeligt vores sp siger vi IKKE må blande, Viva har også ondt i maven og problemer med at komme af med afføring, vi giver nu en flaske syrnet i døgnet og hvis det ikke virker skal vi give 2 i døgnet... 

med elna var det nøjagtigt det samme... det der mme er hårdt for maven 

Anmeld

20. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
*Heidi* skriver:

Er du sikker på hun mente i skulle blande det i samme flaske? Det lyder dælme mystisk. 

Min nevø havde også maveproblemer, de gav 1-2 flasker syrnet allomin i døgnet og så ellers alm allomin resten af tiden, med god effekt  

Anmeld

20. november 2014

Mor til Ella

*Heidi* skriver:

ÅH!!

Min dreng på 13 dage har det mest underlige spisemønster. Han kan skrige og gøre ved, og det eneste der hjælper er at proppe en flaske i gabet på ham. Han vil ikke have sin sut, putte ved mig eller far, blive vugget eller noget andet.
Så drikker han 20-30 ml. og så sover han. Det klatspiseri kan jo ikke passe.. Om natten er han flink til at spise og kan sagtens spise 110-120 ml. 
Han bliver også tit sur når han spiser. Fægter med arme og ben, drejer hovedet væk fra flasken osv.
Samtidig presser han mens han spiser, og det kan hans motorik altså ikke rigtig finde ud af endnu...

Jeg er så irriteret, så i skrivende stund har jeg givet mit barn videre til sin far. 

Ella var lige sådan.

hun havde store problemer med maven....

Er dog pisse misundelig over at du bare kan give videre til far når det bliver for meget. Jeg kører på 5 måned med omklamrede amme baby 24/7. Og er du kanten af et sammenbrud, jeg trænger til LUUUFT

Anmeld

20. november 2014

lineog4

Det er en mulighed i er inde i en skrue uden ende, han har ondt i maven og I fylder mere på maven. Hvis jeg var jer ville se om der er en mulgihed for at trække tiden mellem måltider (hvis han vokset som han skal). Jeg har vandret mange timer på brosten fordi det fik mine til at blive i søvnen og tiden mellem enten amning eller flaske blev længere (har aldrig været i aå god form som under mine barsler ). 

Men kan jo være det er noget andet jeres søn kan falde til ro med, slyngevugge, slynge, massage, bad eller...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.