*Heidi* skriver:
ÅH!!
Min dreng på 13 dage har det mest underlige spisemønster. Han kan skrige og gøre ved, og det eneste der hjælper er at proppe en flaske i gabet på ham. Han vil ikke have sin sut, putte ved mig eller far, blive vugget eller noget andet.
Så drikker han 20-30 ml. og så sover han. Det klatspiseri kan jo ikke passe.. Om natten er han flink til at spise og kan sagtens spise 110-120 ml.
Han bliver også tit sur når han spiser. Fægter med arme og ben, drejer hovedet væk fra flasken osv.
Samtidig presser han mens han spiser, og det kan hans motorik altså ikke rigtig finde ud af endnu...
Jeg er så irriteret, så i skrivende stund har jeg givet mit barn videre til sin far.
Ok det er måske ikke så meget en hjælp, men umiddelbart lyder det naturligt nok for en baby åå under to uger? De skal jo lige lære at have en rytme osv.
Og så er hans mave jo meget lille, så det kan være mest rart for ham at spise sådan? Kan ikke lige se om han sover meget kort også eller er meget ked af det, men min baby havde også 'skøre' spisemønstre, det er blevet bedre og hun er 4 uger.
Og det er måske nemmere når man ammer, men her bestemmer lillepigen suverænt hvornår og hvor meget hun spiser 
Anmeld