Bliver sindssyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
17 svar
6 synes godt om
20. november 2014

*Mor Til Albert*

ÅH!!

Min dreng på 13 dage har det mest underlige spisemønster. Han kan skrige og gøre ved, og det eneste der hjælper er at proppe en flaske i gabet på ham. Han vil ikke have sin sut, putte ved mig eller far, blive vugget eller noget andet.
Så drikker han 20-30 ml. og så sover han. Det klatspiseri kan jo ikke passe.. Om natten er han flink til at spise og kan sagtens spise 110-120 ml. 
Han bliver også tit sur når han spiser. Fægter med arme og ben, drejer hovedet væk fra flasken osv.
Samtidig presser han mens han spiser, og det kan hans motorik altså ikke rigtig finde ud af endnu...

Jeg er så irriteret, så i skrivende stund har jeg givet mit barn videre til sin far. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

LinLin

*Heidi* skriver:

ÅH!!

Min dreng på 13 dage har det mest underlige spisemønster. Han kan skrige og gøre ved, og det eneste der hjælper er at proppe en flaske i gabet på ham. Han vil ikke have sin sut, putte ved mig eller far, blive vugget eller noget andet.
Så drikker han 20-30 ml. og så sover han. Det klatspiseri kan jo ikke passe.. Om natten er han flink til at spise og kan sagtens spise 110-120 ml. 
Han bliver også tit sur når han spiser. Fægter med arme og ben, drejer hovedet væk fra flasken osv.
Samtidig presser han mens han spiser, og det kan hans motorik altså ikke rigtig finde ud af endnu...

Jeg er så irriteret, så i skrivende stund har jeg givet mit barn videre til sin far. 

Jeg tænker han kan have ondt i maven... 

Anmeld

20. november 2014

*Mor Til Albert*

LinLin skriver:

Jeg tænker han kan have ondt i maven... 

Det er også min tanke. Vi har de sidste to dage (denne dag inkl) givet ham en skefuld syrnet Allomin og 3 skefulde Nan i hans morgen/formiddagsflaske. Hans afføring var nemlig begyndt at være noget knoldet. 
Kan den ene skefuld Allomin have noget at sige for hans mave?

Anmeld

20. november 2014

LinLin

*Heidi* skriver:

Det er også min tanke. Vi har de sidste to dage (denne dag inkl) givet ham en skefuld syrnet Allomin og 3 skefulde Nan i hans morgen/formiddagsflaske. Hans afføring var nemlig begyndt at være noget knoldet. 

Åh jeg vil slet ikke forsøge at gøre mig klog på modermælkserstatning  (selvom mit andet barn var flaskebarn...)

håber nogen kan hjælpeherinde og så kontakt shp i morgen...

Anmeld

20. november 2014

Joan ( Smallie )

Nu har jeg ingen flaske børn haft men det der med at klat spise kender jeg til og det var fordi min søn havde ondt i maven han ville spise heletiden.

Jeg tror i skal prøve og se om ikke kan trække ham lidt så han kun spiser hver 3 time så der kan komme noget ro i den lille mave også

Anmeld

20. november 2014

Pinkrose

Min datter havde rigtig mange problemer med maven. Så hun fik hver anden flaske allomin syrnet ( den grønne) og modsat blå allomin. 

Det hjalp meget

Anmeld

20. november 2014

Stumpen

Jeg har haft flaskebørn og jeg ville som min. give syrnet i hver anden flaske... 

Anmeld

20. november 2014

Christine

*Heidi* skriver:

ÅH!!

Ok det er måske ikke så meget en hjælp, men umiddelbart lyder det naturligt nok for en baby åå under to uger? De skal jo lige lære at have en rytme osv.

Og så er hans mave jo meget lille, så det kan være mest rart for ham at spise sådan? Kan ikke lige se om han sover meget kort også eller er meget ked af det, men min baby havde også 'skøre' spisemønstre, det er blevet bedre og hun er 4 uger.

Og det er måske nemmere når man ammer, men her bestemmer lillepigen suverænt hvornår og hvor meget hun spiser 

Anmeld

20. november 2014

*Mor Til Albert*

Stumpen skriver:

Jeg har haft flaskebørn og jeg ville som min. give syrnet i hver anden flaske... 

Vi har prøvet med halv/halv i hver anden flaske og det resulterede i, at han sked så meget at der kom væske ud af hans lille numse. Det kunne jeg slet ikke bære at se på, så det stoppede vi med omgående. 

Anmeld

20. november 2014

Bissen

*Heidi* skriver:

Jeg tror ikke en enkelt skefuld syrnet er nok - jeg ville, som andre også har skrevet, give flere flasker om dagen, som kun er syrnet og ikke blandet. Du kan også vælge kun at give syrnet hvis du synes den virker for ham - min datter fik kun syrnet de første 6 uger og får nu halv/halv med blå og syrnet allomin.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.