Puha hvor er min lille pige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
9 svar
17 synes godt om
20. november 2014

Mother-love

Hej piger.

Nu har jeg oprettet flere tråde omkring at min datter på 3,4 år med at smide bleen.

jeg gjorde så det for ca 14 dage siden at jeg lavede et "skema" hvor hun skulle sætte et klistermærke hver gang hun gik på toilet. Og når hun så havde været på toilet10 gange udløste det en belønning i form af en slikkepind eller et stykke chokolade eller lign.

det gav hende virkelig blod på tanden. Og de første par dage var hun på toilet 10 gange. Men så blev det gradvist mere normalt. Og den sidste uges tid har jeg så selv måtte minde hende om at hun jo skulle have et klistermærke.

Det går så godt at hun idag er sendt i bhv uden ble på 

kan næsten ikke få mine arme ned og det er ligefør tårene presser på. Ved ikke om det er pga hormonerne hehe.

men selvom der stadig er lidt uheld så er jeg bare så pave stolt af hende. Og man kunne også se på hende at hun selv lige er vokset 10 cm her til morgen. Hun var så stolt at hun fortalt alle ovre i bhv at hun ikke havde ble på idag.

puha min lille pige er sgu ikke så lille mere

ville bare lige dele min glæde her til morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Sajida2006

nåårrrhhh lille baby  som jo så ikke er en lille baby mere... har aldrig kunne forstå når mine veninder fortalte stolte om børnenes blestop, suttestop, første gang de har vendt sig osv osv, men nu jeg sidder her og læser din tråd og er 14+3 så blir jeg hel rørt  måske det er hormonerne hehe men glæder mig selv helt vildt til det en dag blir min tur til at fortælle om mit barns triumfer her i livet  

tillykke med det 

Anmeld

20. november 2014

Mother-love

nåårrrhhh lille baby  som jo så ikke er en lille baby mere... har aldrig kunne forstå når mine veninder fortalte stolte om børnenes blestop, suttestop, første gang de har vendt sig osv osv, men nu jeg sidder her og læser din tråd og er 14+3 så blir jeg hel rørt  måske det er hormonerne hehe men glæder mig selv helt vildt til det en dag blir min tur til at fortælle om mit barns triumfer her i livet  

tillykke med det 

Hehe nej jeg kan godt selv huske hvordan jeg tænkte før jeg blev mor. 

Når folk sagde nurhh han/hun kan smile nu, sidde selv osv. Så tænkte jeg bare " ja hurra" hahahah men når man selv bliver mor så mærker man virkelig hvad folk mener når de siger sådan og føler som de gør. For det er sgu stort. Men man forstår det bare ikke før man selv prøver det.

men jeg vil så også sige at når man bliver forældre så er man godt nok også skrøbelig synes jeg. Ens følelser ændre sig sindsygt meget. Mine børns far er også blevet utrolig skrøbelig, at gå fra ikke at kunne græde til en film og til at han mange gange kan sidde med tårer i øjne er stort.

Vi var i biffen og se del 1 af twillight Breaking Dawn. Hvor Bella får det kejsersnit. (Jeg fik ks med vores datter) han var nærmest den eneste fyr i biffen og hans tårer pissede ud af hovedet på ham. Hahaha synes det far så sødt. Han var helt færdig da vi kom ud griner.

Anmeld

20. november 2014

Sajida2006

ja der er virkelig nogle følelser man slet ikke kan sætte sig ind i... tænker bare oh my god, når den her baby kommer så blir jeg total tudemarie  

ja mændende ændrer sig self også hehe, men det ville være mærkeligt andet 

Anmeld

20. november 2014

Mother-love

Sajida2006 skriver:

ja der er virkelig nogle følelser man slet ikke kan sætte sig ind i... tænker bare oh my god, når den her baby kommer så blir jeg total tudemarie  

ja mændende ændrer sig self også hehe, men det ville være mærkeligt andet 

Jeg har også altid været følsom og det har da ikke hjulpet på det at jeg er blevet mor. Men self bliver det lidt bedre med tiden. 

Synes nu ikke jeg er hønemor overhovedet. Men synes bare jeg har nemmere ved at tude istedet for at blive sur f.eks

og så lige et tillykke med graviditeten. Du kommer til at gå den største forandring man kan få i livet i møde. Både på godt og på ondt.

Anmeld

20. november 2014

Sajida2006

tak for det 

er mega spændt hehe, der er allerede så mange ting der forandres inde i en allerede på det tidspunkt man står med den positive test i hånden 

jeg bliver den VÆRSTE hønemor  ved jeg allerede nu og min mand bliver den værste hønefar haha... godt der findes bh de kan slå sig løs i el fik mit barn aldrig udviklet motorikken loool 

Anmeld

20. november 2014

Mother-love

Sajida2006 skriver:

tak for det 

er mega spændt hehe, der er allerede så mange ting der forandres inde i en allerede på det tidspunkt man står med den positive test i hånden 

jeg bliver den VÆRSTE hønemor  ved jeg allerede nu og min mand bliver den værste hønefar haha... godt der findes bh de kan slå sig løs i el fik mit barn aldrig udviklet motorikken loool 

Ja mange ting forandre sig. Og når man har været forældre i noget tid tænker man hvad f..... Brugte vi tiden på før vi blev forældre hahahaha.

Anmeld

20. november 2014

Mother-love

Update.

jeg er såå stolt. Jeg var jo simpelthen så spændt på at hente hende og høre hvordan det var gået.

isabella havde to gange tisset en smugle i bukserne hvor hun så havde holdt igen og skyndt sig på toilet og tisse færdig.

uhhh hvor er jeg bare stolt altså

Anmeld

20. november 2014

Frk_Louise

Mother-love skriver:

Hej piger.

Nu har jeg oprettet flere tråde omkring at min datter på 3,4 år med at smide bleen.

jeg gjorde så det for ca 14 dage siden at jeg lavede et "skema" hvor hun skulle sætte et klistermærke hver gang hun gik på toilet. Og når hun så havde været på toilet10 gange udløste det en belønning i form af en slikkepind eller et stykke chokolade eller lign.

det gav hende virkelig blod på tanden. Og de første par dage var hun på toilet 10 gange. Men så blev det gradvist mere normalt. Og den sidste uges tid har jeg så selv måtte minde hende om at hun jo skulle have et klistermærke.

Det går så godt at hun idag er sendt i bhv uden ble på 

kan næsten ikke få mine arme ned og det er ligefør tårene presser på. Ved ikke om det er pga hormonerne hehe.

men selvom der stadig er lidt uheld så er jeg bare så pave stolt af hende. Og man kunne også se på hende at hun selv lige er vokset 10 cm her til morgen. Hun var så stolt at hun fortalt alle ovre i bhv at hun ikke havde ble på idag.

puha min lille pige er sgu ikke så lille mere

ville bare lige dele min glæde her til morgen.

Man får jo helt lyst til at sige tillykke 

Hvor er det dejligt for jer begge - kan godt forstå, at du er en stolt mor og at din "lille" pige er også i sin gode ret til at være stolt. Hvor er hun bare sej! 

Anmeld

20. november 2014

Mother-love

Frk_Louise skriver:

Man får jo helt lyst til at sige tillykke 

Hvor er det dejligt for jer begge - kan godt forstå, at du er en stolt mor og at din "lille" pige er også i sin gode ret til at være stolt. Hvor er hun bare sej! 

Åh tak. Jeg kan simpelthen ikke få mine arme ned. Det er simpelthen så stort. 

For jeg har simpelthen ikke kunne få hende til at smide den ble. For hun har været for doven. Og bare ikke haft gejsten for at gøre det. Men bare at se hvor stolt hun har været idag har simpelthen været så   Dejligt at se og høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.