Barnets køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2008

Tessa85

jeg fik det at vide, men først da jeg tog til scannings ordemodercenteret i frederecia,
men som de jo også selv siger er der mange der ikk vil fortælle da det ikk altid er 100% rigtigt
hvis det f.eks. blir en pige ka det være usikkert nogle gange. det skyldes at pigernes skamlæber ka være hævet og det ligner mange gange til forveksling en penis, og så er der jordmødre der vælger ikk at fortælle det, da det ka gøre at forældrene blir skuffet og inten vælger abort eller at bortadoptere! det er der nogle der har været ude for før. og det er jordemoderen selv der bestemmer om hun vil fortælle kønnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2008

Pia.

Med Mikkel vidste vi det ikke, og ville heller ikke vide det - han var vores første og vi syntes det var sjovt at vente og se hvad maven gemte på...
Med Mille blev vi scannet I Nykøbing Falster (hos ham Christian schluter-Staves?) han gættede på en pige - vi var der to gange med 10 ugers mellemrum og han gættede rigtigt begge gange.
Med Mads var vi også hos Christian og en tur på en Privat klinik i KBH (3D scanning) og de sagde en dreng begge steder...

Så 2 ud af 3 gange har vi vidst hvad maven gemte på...

Knus Pia.

Anmeld

30. marts 2008

Nadi

Vi fik det ikke at vide, og ville heller ikke vide det! Det vil jeg heller ikke når vi skal have den næste engang ;) Jeg kan godt lide mystikken i ikke at vide det og så syntes jeg simpelthen det var så fedt først at få det at vide da jeg havde fået ham op på maven. Man har helt kriller i maven efter at få det at vide, og det er bare så go en følelse :)
Jeg har det også såadn lidt at når man ikke ved hva køn det er, så bliver der ikke forudbestemt så meget som hvis man vidste det.

Jeg er ihvertfald super glad for at jeg ikke vidste det!

Camilla WP: Jeg tror også bare du har fået en sur læge oppe på Viborg sygehus, kan ikke forstå hvorfor de ikke vil fortælle det hvis man gerne vil vide det.

-Nadia

Anmeld

2. april 2008

Charlotte_82

vi har fået det at vide alle 3 gange. Husker tydeligt da vi ventede nummer og fik at vide at det var en lille pige. Min kæreste kunne vist ikke rigtigt forholde sig til at skulle ha en datter så han gik helt i baglås og var helt forvirret mens han stod og næsten stammede at det jo sagtens kunne være en dreng, haha

Men men han er simpelthen blevet super til at give kjole og strømpebukser på, hehe :D

Anmeld

2. april 2008

Charlotte_82

nummer 2 skulle der stå :)

Anmeld

2. april 2008

Christinahr

Vi fik det af vide og ville også MEGET gerne vide det. Når folk så spurgte og vi fortalte vi viste det, var der mange der sjovt nok havde en historie fra en de kendte der havde fået det forkertte af vide og så stod med et blåt værelse til en pige:P

Derfor var vi langt fra 100 procent sikkre da fødslen gik i gang på at det blev en pige.

Jeg vil helt sikkert få det vide igen hvis chancen er der. I Odense var de rigtig søde og godt nok stod der det kostede 20 kr at få billeder med hjem, men nej dem ville det absolute ikke have;)

Anmeld

6. april 2008

H+S Skjolgborg.

med min søn nej ville ville ikke vide det da han var den første og vi viste endelig heller ikke man kunne få det afvide før sent..
Med min datter fik jeg det afvide svært af holde det helt hemmeligt...
For jubii en af hver tænkte man jo men om jeg have fået en dreng mere ville jeg også være jubii glad da min mor har 5 piger..Så her har ønske om drenge børn nok været lidt højre.
Men også bare den er sund og rask som nr 1 syntes jeg er det vigtigst....
Jeg elsker dem begge to vildt meget og ville aldrig bytte dem eller undvære dem for nået andet osv.
kan ikke forstå det der med venter man tvillinger kan man vælge en fra ville jeg aldrig kunne hvis jeg vente to og det var en af hver eller ej...
Mvh henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.