Nej nej og ja, dvs ved de 2 store viste jeg det ikke, men med den yngste bedte jeg om at få det af vide 14 dage før terminen.... Nu jeg har prøvet bække dele og derfor kan udtale mig om det, det kan IKKE under nogen omstændighedder anbefales at få det af vide, oplevelsen ved fødslen bliver mange gange mindre end når man ikke ved det, aldrig har jeg oplevet en mindre spænende fødsel, ikke at det ikke var hyggeligt, det var det bestemt, mest fordi jeg fødte hjemme, men jeg mistede faktisk en motivation ved at vide kønnet, jeg kunne ikke tænke: "kom nu ud så jeg kan se om du er det jeg tror, eller det jeg ønsker" og med lorte veer der ikke er særlig bevendte + en stjernekigger, gælder det altså om så meget motivation som muligt, man skal gøre alt arbejdet selv. Men jeg kan jo heldigvis kun bebrejde mig selv, at jeg var dum nok til at falde for moden og der ved ødelægge det mest spænende, og sjoveste ved min fødsel.
Så jeg sys faktisk det er ok Viborg siger nej, der til har Aalborg før fået en sag på halsen pga en fejlvudering af kønnet, et tosset sted at miste penge.
Anmeld