Åh - er blevet så meget i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2014

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Maya og Elina

Maya og Liva

Maya og Anna

Maya og Silke

Maya og Leah

Maya og Frida

Ja, Liva og Leah har også været i tankerne -men igen vist ikke lige det manden kunne lide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Synes Maya og Sara er fine sammen, og som du selv siger betyder de begge prinsesse og det er da også en sød historie.

men ellers Maya og Thilde <3

julie synes jeg ikke synderligt meget om, synes det er et navn der var meget brugt i min generation.

Ja præcis de betyder begge prinsesse og det er ret sødt. Måske vi bare skulle holde os til det... Det er vel også en vanesag om navnene svinger... Det kommer de vel til med tiden?

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Du har ret i at Maya & Sara ikke klinger særlig godt, men de passer fint sammen.

synes egentlig ikke at Julie er bedre 

af navne der passer til Maya tænker jeg:

Marie

Mathilde

Sophie

Sophia

Malou

Mandens forslag var netop mathilde, men jeg synes bare det er lidt langt i forhold til Maya - ville gerne have to helt korte navne.

Men kan måske godt høre at de svinger bedre?!?

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Line&Mike skriver:

Af de to navne synes jeg også Maya og Julie klinger bedre sammen, men som andre skriver ville jeg nok også vælge Julia i stedet 

Ellers synes jeg Maya og Mila er sødt 

hm.. endnu en stemme på Julia... Det er noteret.

Mila har jeg også foreslået.. Men er lidt bange for hun så kommer til at blive kaldt Milla... At det simpelthen er for svært at huske det lange i...???

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

female skriver:

Jeg synes Sara og maya er fine navne sammen. Også bedre end Julie. Synes I skal holde fast i det. 

Ellers kunne det være 

Maya og Luca.

Ok - nu var det jo også det vi først havde besluttet jo... Så det kan godt være vi skal gøre det så..

Vi har en Luca i familien, så det bliver det ikke lige

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Kan ikke lige hold styr på om jeg har fået svaret Jer alle, men tak for Jeres mening og forslag

Jeg er stadig rigtig meget i tvivl om hvor vidt vi skal blive ved Sara eller finde noget helt andet. suk... Det skal jo føles rigtigt det der navn....

Anmeld

20. november 2014

AnnaK89

Maya og Anna 

Maya og Karla 

Maya og Alma 

Maya og Sia

Maya og Freja 

☺️

Anmeld

20. november 2014

Stumpen

Anonym skriver:

Ja det passer nemlig rigtig fint med a'erne... Men kan ikke finde ud af om det er nemt og klingende at sige navnene lige efter hinanden... Men det er måske en vanesag...

Det synes jeg fint du kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.