Åh - er blevet så meget i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2014

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Det er så svært at finde det helt rigtige navn.. Især til nr. 2.. Vi var først enige efter 6 uger

Her er lidt forslag:

Maya og Alma

Maya og Nova

Maya og Anna

Maya og Mynte/Mynthe

Maya og Yasmin/Jasmin

Maya og Melina

jah - havde virkelig ikk troet det skulle blive så svært... Og det er bare SÅ vigtigt at finde det rigtige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Maya og Sara

Maya og Lina

Maya og My

Maya og Mira

Maya og Sia

Elsker navnet Maya (og i sær med y). Vores dreng Luka skulle have heddet det, hvis han var blevet en pige Lillesøster kom så til, at hedde Lina.

Ja er også bare så vild med navnet Maya - det er bare så svært at finde et der er ligeså fint til lillesøster

Anmeld

19. november 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Kom lige med jeres ærlige mening.

Vi har en pige med navnet Maya og var egentlig kommet frem til at lillesøster skulle hedde Sara - men er kommet så meget i tvivl om det "svinger" når man siger navnene efter hinanden... På papirer passer de jo fint sammen, men ved ikke helt når man siger det???

Har tænkt lidt på Julie? Svinger det bedre?

Udgangspunktet var bare et tostavelses navn og slut med A - og det går Julie jo ikke ind under... Men føler alligevel at det måske svinger bedre med Maya??

HJÆLP... Lillesøster er snart 4 uger, nu skal vi altså snart beslutte os.

KOM GERNE MED ANDRE BUD... er så forvirret nu... 

Synes Maya og Sara er fine sammen, og som du selv siger betyder de begge prinsesse og det er da også en sød historie.

men ellers Maya og Thilde <3

julie synes jeg ikke synderligt meget om, synes det er et navn der var meget brugt i min generation.

Anmeld

19. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jah - det har du måske ret i.

Det er også rigtig smukt. Men er det nemt at sige de to navne efter hinanden?

Ja det synes jeg.

Anmeld

19. november 2014

Lunae

Anonym skriver:

Vi har en pige med navnet Maya og var egentlig kommet frem til at lillesøster skulle hedde Sara - men er kommet så meget i tvivl om det "svinger" når man siger navnene efter hinanden... På papirer passer de jo fint sammen, men ved ikke helt når man siger det???

Udgangspunktet var bare et tostavelses navn og slut med A - og det går Julie jo ikke ind under... Men føler alligevel at det måske svinger bedre med Maya??

Du har ret i at Maya & Sara ikke klinger særlig godt, men de passer fint sammen.

synes egentlig ikke at Julie er bedre 

af navne der passer til Maya tænker jeg:

Marie

Mathilde

Sophie

Sophia

Malou

Anmeld

19. november 2014

Line&Mike

Anonym skriver:

Af de to navne synes jeg også Maya og Julie klinger bedre sammen, men som andre skriver ville jeg nok også vælge Julia i stedet 

Ellers synes jeg Maya og Mila er sødt 

Anmeld

19. november 2014

female

Jeg synes Sara og maya er fine navne sammen. Også bedre end Julie. Synes I skal holde fast i det. 

Ellers kunne det være 

Maya og Luca.

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

O&L skriver:

Maya og Lærke

maya og sidse

maya og Lina

Lina var også på listen, men det ku manden ikke lide desværre

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg synes det passer fint sammen: Maya og sara - fint som a'erne passer 

Ja det passer nemlig rigtig fint med a'erne... Men kan ikke finde ud af om det er nemt og klingende at sige navnene lige efter hinanden... Men det er måske en vanesag...

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

majba skriver:

Syntes Maya er et meget finere og sødere navn end Julie og Sara. Syntes de er mere hårde i det end Maya. 

Hvis det skal være med to stavelser og med A til slut. Så tænker jeg: 

Anna, Alma, Alva, Alba, Klara, Em,ma, Frida, Ida, Karla, Laura, Liva, Nanna, Maria, Petra, Vilja, Vilma, Thea, Rosa  

Eller så syntes jeg Olivia, Augusta og Sofia er rigtige godt til Maya! 

Ja havde også Liva og Thea på listen, men det var vist ikke lige mandens smag... Lidt typisk. Jeg har kommet med så mange forslag og han er kun kommet med to-tre stykker hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.