hvad så piger...er i med i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2008

Helle30

Jeg slukkede alt lyset og tændte to fyrfadsbanditter. Havde serveret den perfekte græske middag med rødvin, og Sofie sov sødeligt - tadaaaahhhh: Det gjorde manden så også, før han overhovedet nåede halvt igennem sin kaffe. Og midt i al den øredøvende romantik så vågnede Sofie igen. Og så bliver han møg.vranten over forslaget; Du giver Sofie en flaske mens jeg tømmer og fylder opvaskeren, rydder køkkenet af og putter resterne af aftensmaden i køleren.
Jeg har sådan lyst til at køre mig en tur i morgen tidlig, - komme tilbage henad onsdag og finde ud af, om nogen har opdaget, jeg var væk.

- Helle, som udleder al for meget co2 i sin "DH" vrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2008

Loggidut

aj og så gik det lige så godt endda....
ha ha, niks du køre jo ikke nogen steder...det er bare noget vi siger...for vi gamle koner kender jo vores plads...hæ hæ...
men indrøm det, det var smadder hyggeligt det med at slukke....pludselig bliver verden meget stille...og ungernes øjne skinner så smukt når fyrfadsbanditterne lyser...og så sidder man der med de bedste intentioner...og skal sidde og debatere med sig selv i en time om ikke lige at tænde lyset når man skal på toilettet...eller når man lige skal op i den mørke stue...men hyggeligt er det sørme...

sluk lyset igen, kys manden, og husk det her er den første dag i resten af dit liv!

Anmeld

30. marts 2008

birgittemarie

Hi hi Helle :) Dumme mand. Tror nok han ville opdage, hvis du pludselig forlod skuden. Kunne være interessant at teste...

Nå, men her blev lyset også slukket og der blev brugt cykellygte på toilettet. Blev ganske inspireret til at slukke lidt mere lys til daglig. Rigtig hyggeligt, bortset fra at vi alle sammen er syge. Også min veninde, der betænksomt troppede op med lungebetændelse... Smitter det forøvrigt?

Nova Maria græd så voldsomt fra ca. 20.30, at vi halede termometeret ud af pakken, hvor det ellers har ligget siden vi købte det på vej hjem fra hospitalet d. 17. juli og tog hendes temperatur. Hun havde dog ikke feber, så jeg gik i øvelokalet med veninde og guitar, rødvin og snotklude og så har vi ellers hygget os der siden, mens husbond og baby har sovet sød sygesøvn i soveværelset.

Og nu sidder jeg her med rødvin i blodet og bakterier i halsen og har det faktisk helt hyggeligt med at være omtåget af forkølelse og hyggefeber...

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. marts 2008

Helle30

Det lyder sørme hyggeligt BM - veninde, rødvin og guitar. Tror søreme også, jeg vil lave mig et øvelokale.
Jeg har også tit spekuleret på, om lungebetændelse smitter. Jeg havde en mild én omkring nytår, men kan ikke gennemskue, om jeg har fået den fra nogen, eller den bare fulgte med min snottethed.
Nå, jeg er jo så ikke kørt nogen steder hen, og min (trods alt) søde mand har helt af sig selv foreslået, at vi skal en tur i Jysk i dag for at finde en madras til Sofies seng. Jeg sporer en anelse bodsgang ovenpå hans antiromantiske sovestunt i går, men det er også helt fint, hvis det kan få ham til at lege familiefar og køre dankortet.
Jeps: Rigtige kvinder samler "rabatmærker", og selvom jeg godt ved, det er en led psykologisk regnskabsføring, hvor manden ikke fatter, hvad han ligger under for, så ææælsker jeg min samling af rabatmærker næsten ligeså meget som jeg elsker min mand.
Og hvis ret skal være ret, så havde han faktisk også brugt hele dagen på at rive tagplader af staldene og laden, så egentlig var min græske festmenu med rødvin en tarvelig udfordring, som nærmest var dømt til at slå ham omkuld.
Forøvrigt mener jeg, at dét med at slukke lyset i går godt kunne inspirere mig lidt til at tænke over, ikke at have lys tændt i alle mulige dele af huset, hvor vi egentlig ikke opholder os. Ikke fordi der er fuld blus på hele matriklen om aftenen, men man kan sgida godt tænke lidt mere over at huske at slukke efter sig, når man går ud af et rum.
Kender i det, at man bliver ringet op af én eller anden, og når man så har lagt på igen, så aner man ikke, hvad vedkommende ville?
Sådan har jeg det selv med ovenstående indlæg - men jeg poster det alligevel.

- Helle med sovende baby og ansigtsmaske, der kløøør

Anmeld

30. marts 2008

birgittemarie

Hahaha Helle :D Kender godt den slags telefonopkald, men synes nu ikke, dit indlæg mindede om det ;)

Jeg giver dig helt ret i den med rabatmærkerne. De er gode at have i trange tider og desuden holder indsamlingen af dem også skuden oven vande, når man eksempelvis passer syg mand ;).
Og højst snedigt move at lægge en græsk rødvinsmiddag ind efter en dag på hårdt fysisk arbejde! Så er man lige sikret et par ekstra mærker helt gratis, når den stakkels mand går i brædderne 8D

Havde I en god og indbringende tur til Jysk så? Fantastisk hvordan en tur ud at handle kan få ens mentalhelbred helt på toppen igen efter lange dage med babypasning!!

Knus fra Birgitte - SYG som jeg ikke har været i mange år +o(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.