hvad så piger...er i med i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: slukker i for strømmen som der opfordres til mellem klokken 20.00 og 21.00 i aften.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.026 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2008

Loggidut

slukker i for strømmen som der opfordres til?

her er planen, at matador findes frem, og starinlysene skal brænde...uhhh...totalt hygge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2008

ivfmarie

jeg forstiller mig levende lys og romantisk hygge - men lur mig om ikke jeg fuldstændig glemmer det?!!

Anmeld

29. marts 2008

Tynen

Ideen er da god, men jeg vil vædde 100kr. på at jeg glemmer det når tid er :)

Trine - Der med garanti sidder foran skærmen :)

Anmeld

29. marts 2008

Muffinmus

he he nemlig..sidder her jo allerede og har jo lejet de 2 film...så her nøjes jeg med at sende dem en tanke:)

Anmeld

29. marts 2008

ka li ja

neeeeej der hopper jeg ikke med på vognen.. det er sgu da lige der dr kommer det der sang program på tv2. det skal da ses!!

karina - seriøs fjernsyns-narkoman(C)

Anmeld

29. marts 2008

Marco2

Synes det er totalt hyklerisk. Så her bliver der ikke slukket,

Anmeld

29. marts 2008

MrsMartens

Sfl slukker jeg!!!! Har endda sat telefonen til at advarer mig i god tid!!! Jeg glæder mig, og synes det er et smadder godt initeativ, og en god måde at fortælle de større børn om at jordens resurser ikke er uendelige!!
8D

Anmeld

29. marts 2008

Lene76

øh jeg kan godt se at jeg slet ik har haft tid til at se el læse her idag.... hvorfor ska der slukkes?????(?)

Anmeld

29. marts 2008

Loggidut

lene ....noget nogen har fundet på i et forsøg på at spare på strømmen, sidste år blev der på verdensplan (mener jeg det er) sparet 10% af den samlet energi, så det er da stof til eftertanke, tænk om man kunne spare 20 % i år...det kunne måske give verden lidt flere leveår...lol...så kom ind i kampen!

Anmeld

29. marts 2008

ivfmarie

Nu ved jeg hvad vi gør... vi slukker ikke strømmen, men alt lyset, og så går vi seng og glor flimmer...
Så godnat tøser... måske ses vi til en søndagssludder i morgen?
Spar på strømmen (C)

Marie - på vej i seng, hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.