Nyfødt på 1 halv måned i cykelanhænger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Sissel

Ellers kan du spænde babys autostol fast inde i cykelanhængeren.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Det ville være super hvis man kan få sådan noget!! Vil selvfølgelig aldrig sætte mit barns sikkerhed over styr!

Hvis du googler nyfødt i winther anhænger,  kommer der ting op og der stod et sted at det var fra nyfødt.

Jeg kunne heller ikke forestille mig, at de ikke havde lavet sådan en, da det ikke er alle der er så heldige at have en bil, eller kan gå til alt.

Anmeld

17. november 2014

lineog4

Nu har jeg ikke anhænger men en christiniacykel og de to lillebrødre har begge været i den på meget små ture fra de var ikke mange dage gamle, især lille lillebror da han er fra juli og det gav mig en bevægelsesfrihed - jeg havde bare autostol i og kørte meget langsomt 

Anmeld

17. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
De3Guldklumper skriver:

Så fås den der til. Vores er nemlig også en Winther dolphin  

den fulgte med da vi købte anhængeren. Men tænker da du kan købe den hos forhandlere af Winther 

Fint. Må nok ud og forhøre mig hos cykelhandlerne om de har sådan en.

Anmeld

17. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Sissel skriver:

Ellers kan du spænde babys autostol fast inde i cykelanhængeren.. 

Ok! Det ville da være smart hvis man kunne det! Vil jeg undersøge nærmere. Bruger man bare selen der er i anhængeren til det eller ved du hvordan man gør??

Anmeld

17. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Yurie skriver:

Hvis du googler nyfødt i winther anhænger,  kommer der ting op og der stod et sted at det var fra nyfødt.

Jeg kunne heller ikke forestille mig, at de ikke havde lavet sådan en, da det ikke er alle der er så heldige at have en bil, eller kan gå til alt.

Tak, det vil jeg prøve....

Anmeld

17. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Nu har jeg ikke anhænger men en christiniacykel og de to lillebrødre har begge været i den på meget små ture fra de var ikke mange dage gamle, især lille lillebror da han er fra juli og det gav mig en bevægelsesfrihed - jeg havde bare autostol i og kørte meget langsomt 

Ville nok også være nemmere med en Christiania cykel da man samtidig kan holde øje med baby da baby er foran en'. Men nu købte vi en Winther anhænger da vi syntes den var smart og praktisk. Men smart hvis man også kan bruge autostolen i den som en anden herinde skriver at man godt kan.

Anmeld

17. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu ved jeg ikke hvilket mærkr du har, men vi har en croozer og hertil kan man købe en babyindsats/hængekøje som jeg mener kam bruges fra spæd. Men prøv at søg på mærket så dukker alt "tilbehør" sikkert også op

Anmeld

17. november 2014

Mettefpigen

Hvad jeg kan se så er det forskelligt hvor tidligt de små må køres i anhænger... Nogle siger fra 6 uger, andre fra 3 måneder... Men at det skulle være korte ture og meget forsigtigt og langsomt man skulle køre pågrund at bump og stød... Men jeg kunne se at man kunne få et barnesæde i anhængeren og et ekstrasæde i barnesædet for at få den bedste støtte til barnet... 

http://www.cykelpartner.dk/indsats-til-babysaede-ekstra-stoette-til-babyer_2120048700.html

Anmeld

17. november 2014

Mettefpigen

Yurie skriver:

Offentlig transport 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.