Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan og må man overhovedet have en baby i cykelanhængeren?? Baby vil være omkring halvanden måned.
Det er næsten den eneste mulighed der er når jeg skal aflevere storesøster i børnehave. Farmand er på det tidspunkt taget afsted på arbejde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omsorgsgiver skriver: Kan og må man overhovedet have en baby i cykelanhængeren?? Baby vil være omkring halvanden måned. Det er næsten den eneste mulighed der er når jeg skal aflevere storesøster i børnehave. Farmand er på det tidspunkt taget afsted på arbejde.
Det ville jeg aldrig gøre!
Mener man kan få sådan en sikkerhedsindsats til baby. En fra min mødregrupper cyklede med sin søn fra spæd da det var deres transpormulighed men han lå i en eller babydting til cykelanhængere
AnjaB skriver: Mener man kan få sådan en sikkerhedsindsats til baby. En fra min mødregrupper cyklede med sin søn fra spæd da det var deres transpormulighed men han lå i en eller babydting til cykelanhængere
Ok. Det ville være super hvis man kan få sådan noget!! Vil selvfølgelig aldrig sætte mit barns sikkerhed over styr!
Jeg har en baby indsats til vores anhænger. Jeg har dog aldrig brugt den men den fås
ved ikke om det er til alle anhængere man kan få sådan en
De3Guldklumper skriver: Jeg har en baby indsats til vores anhænger. Jeg har dog aldrig brugt den men den fås ved ikke om det er til alle anhængere man kan få sådan en
Ok. Vores er en Winther. Hvor havde du købt din??
Jeg kender en storby familie fra Aarhus, som cykler til alt. De har netop en indsats i deres Winther anhænger. Denne indsats må dog først bruges fra 3-måneders alderen.
http://www.cykelshoppen.dk/tilbehor-winther-dolphin/3690-weber-babysaede-indsats.html
IT-nørd skriver: http://www.cykelshoppen.dk/tilbehor-winther-dolphin/3690-weber-babysaede-indsats.html
Ok tak for det. Jeg må undersøge markedet.
Omsorgsgiver skriver: Ok. Vores er en Winther. Hvor havde du købt din??
Så fås den der til. Vores er nemlig også en Winther dolphin
den fulgte med da vi købte anhængeren. Men tænker da du kan købe den hos forhandlere af Winther
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128