Erfaringer med kobberspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar de damer hvor er i søde ja så har jeg lidt at tænke over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

hey alle jer derude

jeg vil især gerne høre fra dem der selv har haft kobberspiral og hvor længe i har haft den. Men i andre må da også fortælle hvis i kender nogle der har/ haft kobberspiral  

vil gerne vide.

hvad er godt ved den?

hvad er skidt ved den? 

Var den sikker alt den tid du haft den?

blev du gravid pga af den? 

Hvor hurtig blev du gravid efter du tog den ud?

Jeg havde min i næsten 3 år og fik fjernet den for 3 mdr siden er og ikke gravid endnu, øv. 

Jeg var rigtig glad for den og kan godt anbefale den! Det er billigt, man undgår en masse hormoner der manipulerer med din krop, man skal ikke tænke over den, man mærker den ikke i dagligdagen og den holder 5 år+. Har ingen dårlige erfaringer  

Anmeld

17. november 2014

namaha

Jeg har haft kobber spiral i ca 2 år, den faldt ud 1 gang men ellers var den rigtig rar

hvad er godt ved den?
Man skal ikke tænke på præventition ( men tænk på kønssygdomme) Min mand og jeg blev begge testet for kønssygdomme dengang vi fandt sammen for at sikre hinanden
Men er ikke dopet med hormoner i kroppen (Kan ikke tåle hormoner)

Manden kan ikke mærke den når man har hygge
Den holder 5 år+

hvad er skidt ved den? 
Man kan have tildens til at bløde mere, jeg kunne bløde et natbind igemmen på 3 timer (Mega trælst)

Var den sikker alt den tid du haft den?
Ja det var det, blev aldrig gravid mens jeg havde den, dog faldt den ud en gang og fik en ny sat op, den var der ingen problemer med

blev du gravid pga af den? 

Hvor hurtig blev du gravid efter du tog den ud?

Vi er blevet gravide har 7 måneder efter den blev fjernet, så nu håber vi den hænger ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.