Tutski

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2009

Tikki

Sender du mig lige din adresse  - sagde kvinden med det hullede hjerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Susan1978

også mig..

Anmeld

24. august 2009

Mie A

mig også...,

Anmeld

24. august 2009

Lise

Også mig

Anmeld

24. august 2009

Juniors mor

også mig

Anmeld

24. august 2009

Anja

Også mig !!

Anmeld

24. august 2009

Tut

Så har jeg sendt breve til jer

Anmeld

24. august 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

også mig..

Benytter lige lejligheden til at stikke en spydig: Jeg kan den i hovedet - og det kan min gps også.

Og er det ikke strange: Min kusines mand har pludselig fundet på at arrangere en surpricefest for hende (fødselsdag) lige netop på lørdag. Vi er inviteret, men jeg har takket nej, for jeg har jo en anden aftale - og glæder mig så meget til at være sammen med jer.
Dét er jo så ikke så strange. - Dét er det til gengæld, at de bor 2 gader fra Tut .

- Helle - og hvordan er det Susan? Kører vi i Pegøjten? Den har lige fået repareret gearkasse - kører som en drøm og rummer 2 barnevogne - eller har du en mere rummelig bil i jeres bilpark?

Anmeld

25. august 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Benytter lige lejligheden til at stikke en spydig: Jeg kan den i hovedet - og det kan min gps også.

Og er det ikke strange: Min kusines mand har pludselig fundet på at arrangere en surpricefest for hende (fødselsdag) lige netop på lørdag. Vi er inviteret, men jeg har takket nej, for jeg har jo en anden aftale - og glæder mig så meget til at være sammen med jer.
Dét er jo så ikke så strange. - Dét er det til gengæld, at de bor 2 gader fra Tut .

- Helle - og hvordan er det Susan? Kører vi i Pegøjten? Den har lige fået repareret gearkasse - kører som en drøm og rummer 2 barnevogne - eller har du en mere rummelig bil i jeres bilpark?

For fanden Helle, troede lige du ditchede mig...
du må altså sige hvis du vil køre selv også vil ta derover bagefter eller noget.

men ellers synes jeg vi skal køre i pegotten også henter du os kl. 830.  Jeg har GPS og grøntstænger med.

ihhhhhhh glæder mig.

Anmeld

25. august 2009

Helle30

Nejnej Susan. Vi kører sammen, og jeg skal ikke til den fødselsdag. Synes også, han er alt for sent ude - hvis det drejer sig om at samle så mange som muligt. Som aftalt; Sofie og jeg er hos dig 8.30.

Helle - off igen - har jo gæææster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.