Hvad havde du valgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
15 svar
3 synes godt om
16. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne beskrive situationen så i bedre kan hjælpe/og give råd.

jeg har født alm før, mere end 2 gange os, og jeg er skrækslagne!! Jeg har ingen af gangene kunne håndtere veer, smerterne (jeg ved det skal gøre ondt) men min krop står i en flitsbue og jeg kan ikke arbejde med!

ved mit sidste barn skulle jeg ha haft pks, og jeg skulle Ha været til samtale om om fredagen, men ud kom h*n om torsdagen, så jeg nåede det ikke.

jeg er den her gang lige så bange /: og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre - jo tættere på jo mere bange bliver jeg, og det påvirker mig bare så meget efterhånden!/:.

jeg er i uge 32.

hvad har i af råd? Og hvad havde DU valgt at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

FF

har du snakked med din jordmoder om  hvordan du har det ? så kunde i finde ud af samen,hvad det bedste er at gøre

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

FF skriver:

har du snakked med din jordmoder om  hvordan du har det ? så kunde i finde ud af samen,hvad det bedste er at gøre

Ja det har jeg - men hun er ikke speciel forstående /: 

hun siger bare det hele nok skal gå, set skal det sikkert også nok. Men kan slet ikke overskue det, overskue tanken om at jeg ikke kan forud se hvornår jeg pludselig skal ligge i smertehelved - som jeg alligevel ikke kan håndtere!

kan man snakke med sin egen læge om det?

Anmeld

16. november 2014

FF

Anonym skriver:

Ja det har jeg - men hun er ikke speciel forstående /: 

hun siger bare det hele nok skal gå, set skal det sikkert også nok. Men kan slet ikke overskue det, overskue tanken om at jeg ikke kan forud se hvornår jeg pludselig skal ligge i smertehelved - som jeg alligevel ikke kan håndtere!

kan man snakke med sin egen læge om det?

naahh :/ det var kedeligt at hun ikke lytte til hvad du fortæller :/

tror lægen vil sige at det ,skal du snakke med din jm om , men måske tager jeg fejl  

for at du kan få et pks, viss det er det du ønsker

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

FF skriver:

naahh :/ det var kedeligt at hun ikke lytte til hvad du fortæller :/

tror lægen vil sige at det ,skal du snakke med din jm om , men måske tager jeg fejl  

for at du kan få et pks, viss det er det du ønsker

Jeg vil prøve ringe til min læge imorgen, hun er heldigvis altid forstående . Og så må jeg forklare hende at min jdm ikke er helt så forstående /:.

så man kan godt bare vælge ks? Er nemlig min næste frygt det er at de os fejler mig af vejen .

Anmeld

16. november 2014

mor_til_L

Hvis jeg var så bange som du er, ville jeg ha valgt ks. Det må bestemt ikke være sjovt at gå og være så bange for at føde og med en jm der ikke forstår det .. 

jeg ønsker dig alt held og lykke .. 

Anmeld

16. november 2014

FF

Anonym skriver:

Jeg vil prøve ringe til min læge imorgen, hun er heldigvis altid forstående . Og så må jeg forklare hende at min jdm ikke er helt så forstående /:.

så man kan godt bare vælge ks? Er nemlig min næste frygt det er at de os fejler mig af vejen .

kender intet til om man har muligheden for at vælge  men der har været nogle debatter om nogle personer der har fået lov,fordig de var så nervøse + fødsler der ikke var gået så godt og så andre som siger at det kan man ikke vælge

nogle andre der har stået eller står i din sitvation burde kunde svare dit spørgsmål <3 

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Siss89 skriver:

Hvis jeg var så bange som du er, ville jeg ha valgt ks. Det må bestemt ikke være sjovt at gå og være så bange for at føde og med en jm der ikke forstår det .. 

jeg ønsker dig alt held og lykke .. 

Det er heller ikke rart .

kan man godt bare selv vælge det? Er så bange for at blive fejet af vejen igen. Skal nemlig ikke føde på samme sygehus som sidste gang.

- og ved du om min læge kan hjælpe mig? Nu hvor jdm ikke rigtig er til at snakke med..

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

FF skriver:

kender intet til om man har muligheden for at vælge  men der har været nogle debatter om nogle personer der har fået lov,fordig de var så nervøse + fødsler der ikke var gået så godt og så andre som siger at det kan man ikke vælge

nogle andre der har stået eller står i din sitvation burde kunde svare dit spørgsmål <3 

Tak for svar hvertfald

Anmeld

16. november 2014

mor_til_L

Anonym skriver:

Det er heller ikke rart .

kan man godt bare selv vælge det? Er så bange for at blive fejet af vejen igen. Skal nemlig ikke føde på samme sygehus som sidste gang.

- og ved du om min læge kan hjælpe mig? Nu hvor jdm ikke rigtig er til at snakke med..

Tror ikke bare at de må feje det af vejen når du er så nervøs ..

min jm har spurgt hvordan jeg vil føde.. men jeg ville prøve og høre min læge også må du forklare hende at du ikke synes at din jm lytter til dine bekymringer .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.