opstramning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2014

Dianabk

Kay skriver:

Hader trænings centre så håbede på at det var noget jeg kunne ordne herhjemme  

Ved godt jeg skal vente men tvivler på at maven trækker sig meget mere af sig selv, da den ikke gjorde det efter sidste fødsel 

Du kan sagtens lave disse øvelser derhjemme. Roning kan du evt bytte ud med hit træning af løb. - ligesom interval træning, hvor du gir maks gas i 30 sek - 1 min også slapper af i kort tid. Du kan helt sikkert finde er program på nettet et sted. 

Det et er klart en af de bedste trænings former du kan finde og får mest ud af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Kay

Dianabk skriver:

Du kan sagtens lave disse øvelser derhjemme. Roning kan du evt bytte ud med hit træning af løb. - ligesom interval træning, hvor du gir maks gas i 30 sek - 1 min også slapper af i kort tid. Du kan helt sikkert finde er program på nettet et sted. 

Det et er klart en af de bedste trænings former du kan finde og får mest ud af 

Nu er jeg slet ikke god til alle de forskellige ord, der høre til træning  hit hvad for noget?

Har prøvet at Google lidt for at finde et trænings program men kan ikke rigtig finde noget

Anmeld

16. november 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Hulahopring fra harsld nyborg.

Den er hvid og blå og den virker

Sådan en med vægte eller? Jeg har aldrig været god til hulahop

Anmeld

16. november 2014

EnGodMor

Sådan en med vægte eller? Jeg har aldrig været god til hulahop

Lige præcis denne her jeg kan ikke huske hvad den vejer, men den er ikke særlig tung. 

Den har små "dutter" på indersiden, de Gør alt arbejdet, når man svinger ringen rundt. 

Jeg købte min i harald Nyborg for et år siden, så jeg ved ikke om de stadig har den der, men ellers fåes den på nettet i andre farver os. 

Ringen er kæmpe stor, og man tænker at det da er løgn at den skal være så stor men det skal den altså. 

Efter et par gange træning med den i nogle minutter om dagen, så bliver man rød, måske blå rundt på maven fra den og det Gør ondt, ikke voldsomt ondt, men ondt. 

Det betyder bare at det begynder at virke. 

Jeg har Været super glad for min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Lige præcis denne her jeg kan ikke huske hvad den vejer, men den er ikke særlig tung. 

Den har små "dutter" på indersiden, de Gør alt arbejdet, når man svinger ringen rundt. 

Jeg købte min i harald Nyborg for et år siden, så jeg ved ikke om de stadig har den der, men ellers fåes den på nettet i andre farver os. 

Ringen er kæmpe stor, og man tænker at det da er løgn at den skal være så stor men det skal den altså. 

Efter et par gange træning med den i nogle minutter om dagen, så bliver man rød, måske blå rundt på maven fra den og det Gør ondt, ikke voldsomt ondt, men ondt. 

Det betyder bare at det begynder at virke. 

Jeg har Været super glad for min.

Hvor stor er diameteren på den? Tænker mest om vi overhovedet har et sted i huset hvor der er plads til at bruge den  

Eller om jeg i så fald skal stå ude i haven og ligne en tosse

Anmeld

16. november 2014

AnneBJ

Prøv at kigge på superfitmor.dk - der er et program der hedder flad mave. Det nåede jeg at gå i gang med inden jeg blev gravid (men lignede en der lige havde været gravid.. ) og der var resultater efter de første 2-3 uger! 

Anmeld

17. november 2014

Dianabk

Kay skriver:

Nu er jeg slet ikke god til alle de forskellige ord, der høre til træning  hit hvad for noget?

Har prøvet at Google lidt for at finde et trænings program men kan ikke rigtig finde noget

Hit træning er ligesom interval træning men bare hvor du virkelig gir alt hvad du har i kroppen imens. Eks. Løb op af en bakke i 30 sek, derefter slap af i 20 sek.

Også forfra.

jo bedre form du er i jo længere kan du presse dig selv 

Anmeld

17. november 2014

Mor til Ella

Kay skriver:

det skal lige siges, jeg har altid været overvægtig, inden jeg blev gravid første gang havde jeg lige tabt næsten 40 kg,  og var lige nået under den røde granse og blevet normalvægtig, og selvom jeg kæmpde imod tog jeg 35 kg. på imens jeg var gravid.

de kg, nåede jeg langt fra at tabe igen inden jeg blev gravid 2. gang, så jeg har derofr i samråd med min læge og diætist tabt 8 kg. i starten af graviditeten, dem tog jeg på senere og 2 kg mere, som er fuldt acceptabelt så jeg havde lidt regnet med at min vægt jo ville være under start vægten ret hurtigt

det er nætop for at maven skal følge med jeg leder efter gode måder at stramme den op har jo været igennem møllen før, så "kender vejen"  bare ik den del med slaske maven 

mange tak for tippet med bogen den vil jeg kigge efter 

er nemlig ikke glad for fitness centre, og kender mig selv godt nok til at jeg får ikke kommet der ned, jeg skal havde noget jeg kan lave hvor jeg er når jeg lige har tid 

hvad er en body wrap? 

Body wrap er en metode hvor hele kroppen bliver rullet ind i ler indsmurte bandager, ligner en mumie

Som man ligger med en time, og på magisk vi strammer den skindet op...

jeg har tabt 72 cm 17 af Fyn om maven og 15 om måsen, på 3 behandlinger.

super i forbindelse med graviditets mave og vægttab

Anmeld

17. november 2014

Kay

AnneBJ skriver:

Prøv at kigge på superfitmor.dk - der er et program der hedder flad mave. Det nåede jeg at gå i gang med inden jeg blev gravid (men lignede en der lige havde været gravid.. ) og der var resultater efter de første 2-3 uger! 

Tak det må jeg kigge nærmere på

Anmeld

17. november 2014

Kay

Dianabk skriver:

Hit træning er ligesom interval træning men bare hvor du virkelig gir alt hvad du har i kroppen imens. Eks. Løb op af en bakke i 30 sek, derefter slap af i 20 sek.

Også forfra.

jo bedre form du er i jo længere kan du presse dig selv 

Oki tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.