opstramning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
24 svar
6 synes godt om
16. november 2014

Kay

Ikke engang en måned efter fødslen vejer jeg nu 51/2 kg mindre end min "før graviditets" vægt

Ikke at jeg har gjort meget andet end at knokle med flytning og rengøring af det gamle

Men min kære mave, den er ikke rigtig indbefattet i de kg, en er stadig slasket og for stor

Har i nogle gode stram op tips?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Træning Masser af maveøvelser. 

Evt mavebøjninger med Viva liggende på dine ben. Eller når hun bliver lidt større, at hun sidder på din mave, støttet op af dine ben. - Lenora elsker den version, og skraldgriner hver gang jeg kommer op og hilser 

Anmeld

16. november 2014

Dianabk

Kay skriver:

Ikke engang en måned efter fødslen vejer jeg nu 51/2 kg mindre end min "før graviditets" vægt

Ikke at jeg har gjort meget andet end at knokle med flytning og rengøring af det gamle

Men min kære mave, den er ikke rigtig indbefattet i de kg, en er stadig slasket og for stor

Nu er det kun 1 mdr siden du fødte, din mave skal nok selv finde vej ind igen (selvfølgelig ikke det samme som før) Men kroppen skal bruge tid,, når din læge har sagt god for du begynder at træne kan du gå igang. 

Du er nød til at give kroppen tid til at komme sig.

også er det da super flot du har tabt dig så meget allerede 

Men når tiden kommer til du kan træne er squas  og planken  2 gode øvelser som træner mange muskler på en gang.

suppler med hit træning  eks roning giver godt 

Held og lykke med dit projekt 

Anmeld

16. november 2014

Kay

MummiT skriver:

Træning Masser af maveøvelser. 

Evt mavebøjninger med Viva liggende på dine ben. Eller når hun bliver lidt større, at hun sidder på din mave, støttet op af dine ben. - Lenora elsker den version, og skraldgriner hver gang jeg kommer op og hilser 

Har du andre gode maveøvelser end mavebøjninger?

Anmeld

16. november 2014

Kay

Dianabk skriver:

Nu er det kun 1 mdr siden du fødte, din mave skal nok selv finde vej ind igen (selvfølgelig ikke det samme som før) Men kroppen skal bruge tid,, når din læge har sagt god for du begynder at træne kan du gå igang. 

Du er nød til at give kroppen tid til at komme sig.

også er det da super flot du har tabt dig så meget allerede 

Men når tiden kommer til du kan træne er squas  og planken  2 gode øvelser som træner mange muskler på en gang.

suppler med hit træning  eks roning giver godt 

Held og lykke med dit projekt 

Hader trænings centre så håbede på at det var noget jeg kunne ordne herhjemme  

Ved godt jeg skal vente men tvivler på at maven trækker sig meget mere af sig selv, da den ikke gjorde det efter sidste fødsel 

Anmeld

16. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Har du andre gode maveøvelser end mavebøjninger?

Her er en rimelig guide til flad mave, det er dog kun mavebøjninger som øvelser, og så anden motion. 

Og ellers er flutter kicks også rigtig gode. Det er en core øvelse, som giver rigtig god træning af maven også. Her er en meget udførlig video guide  https://www.youtube.com/watch?v=ANVdMDaYRts

Og til sidst et link til 30 day ab challenge http://30dayfitnesschallenges.com/30-day-abs-challenge/

Anmeld

16. november 2014

Mor til Ella

Kay skriver:

Først vil jeg sige at du skal passe på med ikke at tabe for mange kg for hurtigt, for nogen betyder det at huden ikke kan følge med, og vil blive ved st hænge, og hænger den først som en flap, er det godt nok svært

Tjek evt øvelserne ud fra bogen Fit på 100 dage, de er effektive, men hårde.

en sidste mulighed for lige at stramme lidt ekstra op er body wrap med ler, det er bestemt ikke uden evner efter sådan en baby mave, er selv meget glad for st keg gjorde det

Anmeld

16. november 2014

Kay

MummiT skriver:

Her er en rimelig guide til flad mave, det er dog kun mavebøjninger som øvelser, og så anden motion. 

Og ellers er flutter kicks også rigtig gode. Det er en core øvelse, som giver rigtig god træning af maven også. Her er en meget udførlig video guide  https://www.youtube.com/watch?v=ANVdMDaYRts

Og til sidst et link til 30 day ab challenge http://30dayfitnesschallenges.com/30-day-abs-challenge/

Tak 

Anmeld

16. november 2014

Kay

Først vil jeg sige at du skal passe på med ikke at tabe for mange kg for hurtigt, for nogen betyder det at huden ikke kan følge med, og vil blive ved st hænge, og hænger den først som en flap, er det godt nok svært

Tjek evt øvelserne ud fra bogen Fit på 100 dage, de er effektive, men hårde.

en sidste mulighed for lige at stramme lidt ekstra op er body wrap med ler, det er bestemt ikke uden evner efter sådan en baby mave, er selv meget glad for st keg gjorde det

det skal lige siges, jeg har altid været overvægtig, inden jeg blev gravid første gang havde jeg lige tabt næsten 40 kg,  og var lige nået under den røde granse og blevet normalvægtig, og selvom jeg kæmpde imod tog jeg 35 kg. på imens jeg var gravid.

de kg, nåede jeg langt fra at tabe igen inden jeg blev gravid 2. gang, så jeg har derofr i samråd med min læge og diætist tabt 8 kg. i starten af graviditeten, dem tog jeg på senere og 2 kg mere, som er fuldt acceptabelt så jeg havde lidt regnet med at min vægt jo ville være under start vægten ret hurtigt

det er nætop for at maven skal følge med jeg leder efter gode måder at stramme den op har jo været igennem møllen før, så "kender vejen"  bare ik den del med slaske maven 

mange tak for tippet med bogen den vil jeg kigge efter 

er nemlig ikke glad for fitness centre, og kender mig selv godt nok til at jeg får ikke kommet der ned, jeg skal havde noget jeg kan lave hvor jeg er når jeg lige har tid 

hvad er en body wrap? 

Anmeld

16. november 2014

EnGodMor

Kay skriver:

Hulahopring fra harsld nyborg.

Den er hvid og blå og den virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.