Først vil jeg sige at du skal passe på med ikke at tabe for mange kg for hurtigt, for nogen betyder det at huden ikke kan følge med, og vil blive ved st hænge, og hænger den først som en flap, er det godt nok svært
Tjek evt øvelserne ud fra bogen Fit på 100 dage, de er effektive, men hårde.
en sidste mulighed for lige at stramme lidt ekstra op er body wrap med ler, det er bestemt ikke uden evner efter sådan en baby mave, er selv meget glad for st keg gjorde det
det skal lige siges, jeg har altid været overvægtig, inden jeg blev gravid første gang havde jeg lige tabt næsten 40 kg, og var lige nået under den røde granse og blevet normalvægtig, og selvom jeg kæmpde imod tog jeg 35 kg. på imens jeg var gravid.
de kg, nåede jeg langt fra at tabe igen inden jeg blev gravid 2. gang, så jeg har derofr i samråd med min læge og diætist tabt 8 kg. i starten af graviditeten, dem tog jeg på senere og 2 kg mere, som er fuldt acceptabelt
så jeg havde lidt regnet med at min vægt jo ville være under start vægten ret hurtigt 
det er nætop for at maven skal følge med jeg leder efter gode måder at stramme den op
har jo været igennem møllen før, så "kender vejen" bare ik den del med slaske maven 

mange tak for tippet med bogen den vil jeg kigge efter
er nemlig ikke glad for fitness centre, og kender mig selv godt nok til at jeg får ikke kommet der ned, jeg skal havde noget jeg kan lave hvor jeg er når jeg lige har tid 
hvad er en body wrap?
Anmeld