Hvor længe ventede I med at prøve igen efter sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

asff

Meandu skriver:

De siger så mange forskellige ting. Hvornår fik i jeres menustration? Jeg tror at jeg har fået min en uge efter aborten. Kan det passe?

Det er meget tidligt.. er du sikker på, det ikke bare er blødning efter du arborterede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Meandu

asff skriver:

Det er meget tidligt.. er du sikker på, det ikke bare er blødning efter du arborterede 

Det synes jeg også at det er. Fik udskrabning. Og det andet blod var helt anderledes ene det her. 

Anmeld

17. november 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Havde SA i Januar. Vi prøvede igen med det samme og der er ikke sket noget endnu 

Anmeld

18. november 2014

asff

Meandu skriver:

Det synes jeg også at det er. Fik udskrabning. Og det andet blod var helt anderledes ene det her. 

Men du kan da umuligt nå at have fået ægløsning? 

Anmeld

18. november 2014

Meandu

asff skriver:

Men du kan da umuligt nå at have fået ægløsning? 

Nok ikke. Har ikke testet eller noget. Hvor lang tid blødte i efter udskrabningen/aborten? 

Anmeld

19. november 2014

The wish

Er der nogen af jer der har haft en sa hvor den har sidden uden for livmoderen?  I fordi det er sikkert den har gjort det på mig,  men som sagt da jeg blev scannet ku de ik se noget nogen som helst steder, og begyndte så at bløde den aften.  

Det virkelig hårdt.  Især når man virkelig brænder for det og ik har børn 

Anmeld

19. november 2014

asff

Meandu skriver:

Nok ikke. Har ikke testet eller noget. Hvor lang tid blødte i efter udskrabningen/aborten? 

10-14 dage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.