Hvor længe ventede I med at prøve igen efter sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. november 2014

The wish

Hej, har lige haft en sa, de mistænkte det for være uden for livmoderen men de ikke sikre. Er så småt holdt om med at bløde en uge efter. Nu ved jeg ikke om det ville være smart at prøve allerede nu inden min næste cyklus? Eller er riskioen for endnu en sa større? Vil bare så gerne være gravid, men samtid er jeg bange for det ender i en sa igen, fordi jeg ik ventede en cyklus? 

Hva har I erfaringer med? 

håber der er nogen der kan hjælpe. Det hele er så nyt for mig, og er meget usikker og nervøs omkring det hele. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Lrm

Begynde da jeg stoppede med at bløde! Der gik 6 uger ca. 

De to dog 10-11 måneder inden det gav gevinst!!

Anmeld

16. november 2014

Sander&Vitus-Mor

Har selv lige været igennem en, vi begyndte da jeg stoppede med at bløde, nu krydser jeg for at jeg ikke får min mens, det ville være fedt hvis det lykkedes i første hug 

Anmeld

16. november 2014

pussekat

AI skriver:

Hej, har lige haft en sa, de mistænkte det for være uden for livmoderen men de ikke sikre. Er så småt holdt om med at bløde en uge efter. Nu ved jeg ikke om det ville være smart at prøve allerede nu inden min næste cyklus? Eller er riskioen for endnu en sa større? Vil bare så gerne være gravid, men samtid er jeg bange for det ender i en sa igen, fordi jeg ik ventede en cyklus? 

håber der er nogen der kan hjælpe. Det hele er så nyt for mig, og er meget usikker og nervøs omkring det hele. 

hejsa

her her vi køre på lige side og det er ikke lykke i nu 

Anmeld

16. november 2014

PB2013

Hey 

Vi gik også igang lige efter min sa, og stod med en positiv test 5 uger senere og er nu 18+3..

Uanset hvornår du går igang igen, så vil du være nervøs for at det ender i en sa igen.. Desværre tror jeg det hænger sådan sammen for alle der har sgu igennem en sa.. 

For at den snart er der.. 

Anmeld

16. november 2014

asff

AI skriver:

Nu havde jeg godt nok en MA og fik efterfølgende udskrabning. Blødte i 10 dage og efterfølgende 4, on-off. Vi prøvede med det samme igen, og blev gravid inden jeg fik menses.

Anmeld

16. november 2014

Meandu

asff skriver:

Nu havde jeg godt nok en MA og fik efterfølgende udskrabning. Blødte i 10 dage og efterfølgende 4, on-off. Vi prøvede med det samme igen, og blev gravid inden jeg fik menses.

Har været igennem MA for ti dage siden og fik at vide at der var større risiko for abort hvis man ikke venter en cyklus. 

Anmeld

17. november 2014

asff

Meandu skriver:

Har været igennem MA for ti dage siden og fik at vide at der var større risiko for abort hvis man ikke venter en cyklus. 

Jeg fik at vide, vi bare skulle give den gas.

Anmeld

17. november 2014

Meandu

asff skriver:

Jeg fik at vide, vi bare skulle give den gas.

De siger så mange forskellige ting. Hvornår fik i jeres menustration? Jeg tror at jeg har fået min en uge efter aborten. Kan det passe?

Anmeld

17. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der er mange der opnår en vellykket graviditet allerede inden den næste mens! Frygten for endnu en sa vil også sidde i dig selvom i venter lidt 

Vi startede igen da blødningen var helt stoppet, men der gik 4mdr før der var gevinst igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.