(februar) rugbrøds madder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

qp

Nikitas mor skriver:

Okey cuz.. det skal jeg nok.. du kunne da også bare komme på besøg og så lave fisk sammen med far og mor og så fodre ungerne med fisk, mens jeg går i biografen.. heh god plan

hehe... ejh tror ikke jeg gider, at komme heeeele vejen til Esbjerg for, at smide et pr fiskeboller ned i engang kartoffelmos ...
Men Marcus elsker det og det er såååh nemt og så også skiiide sundt!!
Han får fisk 2-3 gange om ugen i form af, fiskeboller, fiskefrikadeller, laks o.a.

Hvis du eks køber engang lakseportioner i netto, så kommer du det bare i ovnen el på en pande og moser det sammen med kartofler osv... Det er faktisk noget af det nemmeste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Mira0911

qp skriver:

hehe... ejh tror ikke jeg gider, at komme heeeele vejen til Esbjerg for, at smide et pr fiskeboller ned i engang kartoffelmos ...
Men Marcus elsker det og det er såååh nemt og så også skiiide sundt!!
Han får fisk 2-3 gange om ugen i form af, fiskeboller, fiskefrikadeller, laks o.a.

Hvis du eks køber engang lakseportioner i netto, så kommer du det bare i ovnen el på en pande og moser det sammen med kartofler osv... Det er faktisk noget af det nemmeste

Og det har jeg lige præcist gjort til Julie... Hun vil bare ikke have det...

Anmeld

10. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Og det har jeg lige præcist gjort til Julie... Hun vil bare ikke have det...

Var det laksen eller fiskebollerne?

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Var det laksen eller fiskebollerne?

Begge dele, og faktisk os Pangisius (Staves) filetter... Hun vil bare ikke have det... Jeg har prøvet længe at snyde hende med at komme lidt kartoffelmos i andet slags grød hun får, hun kan åbenbart smage det...

Anmeld

10. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Begge dele, og faktisk os Pangisius (Staves) filetter... Hun vil bare ikke have det... Jeg har prøvet længe at snyde hende med at komme lidt kartoffelmos i andet slags grød hun får, hun kan åbenbart smage det...

Nogen børn er jo bare rigtig kræsne så det kan være hun er en af dem min mand han ville ikke spise kød da han var barn det først noget han er begynd på i sine voksne år. 

og kartoffelmos er i forvejen en meget mærkelig konsistens jeg kan ikke lide og have det i munden så jeg spiser det ikke og kan absolut godt forstå at børn ikke kan lide det Lucas er dog VILD med det. 

Har du prøvet at putte lidt sovs i?

Kram

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nogen børn er jo bare rigtig kræsne så det kan være hun er en af dem min mand han ville ikke spise kød da han var barn det først noget han er begynd på i sine voksne år. 

og kartoffelmos er i forvejen en meget mærkelig konsistens jeg kan ikke lide og have det i munden så jeg spiser det ikke og kan absolut godt forstå at børn ikke kan lide det Lucas er dog VILD med det. 

Har du prøvet at putte lidt sovs i?

Kram

Jeg prøvede os at komme sovs i, lige for at gøre det lidt tyndere og ikke så klistret... Det vil hun heller ikke have...

Jeg kan så håbe på hun spiser kartofler når hun bliver større...
Vil ikke tvinge hende til at spise det...

Knus...

Anmeld

12. september 2009

novalfrida

Her spiser vi også rugbrødsmadder med stort velbehag...
Ville ha ventet til hun var 7-8 mdr,men da hun ikke er så vild med grød prøvede jeg at give hende rugbrød istedet...
Og det røg ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.