Uha, jamen det er simpelthen fordi jeg synes forældre fodre deres unger med alt muligt alt for tidligt fordi de synes det er ok....

Som om at alt det der bliver sagt om hvad børn har bedst af slet ikke sluges, men bare ignoreres fuldstændigt.
Så vil virkelig ikke være en dum ged og jorde folk, men det er ren info om de ting de gør ikke nødvendigvis er godt for dem...
Og ja, har kommenteret det før ang mad, men det er fordi du ofte giver ting der slet ikke er anbefalet før 1-2 mdr efter du er startet på det.
Ved godt sp kan sgie det er ok, men jeg følger dog selv de korrekte anvisninger der er lagt ud i stedet for at starte ud bare fordi..børnene trives jo altså mere end fint uden rugbrød allerede, eller ville det jo stå i anvisnger alle vegne at rugbrød bør anbefales fra 6 mdr.
No hard feelings overfor folk og deres madvaner og deres børns madvaner, og ved jeg er irriterende når jeg oplyser om ting, men kan vist bare ikke lade være med det.
Og undskylder på forhånd, for når du næste gang skriver dit barn har fået bøf, går jeg sikkert også i forsvarsposition...sådan er jeg vist bare lige hvad babyer og mad angår.
Ellers er jeg virkelig ikke en harpe overhovedet selv om du kan føle det sådan.
Anmeld