8 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2014

lineog4

Christine skriver:

Tillykke med din smukke datter  Jeg ville gerne skrive noget til dit fine og ærlige indlæg, men det er så svært. Er det noget der gør ondt at læse eller noget der varmer?

Det må være hårdt at skulle udsætte "bylden" af sorg, men jeg håber i får tid og mulighed for at mindes og fejre Lia på tirsdag. 

Ønsker herfra om at de gode minder alligevel kan overskygge sorgen, om ikke andet så bare for en stund.

Tror når man mister er der ingen ord der kan gøre mere ked af det - eller sådan var og er det i hvert fald for mig. Men tavshed kan smerte for man føler sig i forvejen som en paria...

det er jeg dog forbi, men jeg prædiker det til stadighed for ved der hver dag er nogen der bliver mødt af tavshed.

Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

lineog4

PT skriver:

Jeg føler med jer 

Det er det værste en forælder kan opleve - at miste sit barn, og jeg ved, vi alle efter at have læst dit tårefremkaldende indlæg vil give vores børn et ekstra knus og kys i dag - og det håber og tror jeg, du og din mand også vil med de børn, I har derhjemme - selvom savnet til jeres datter ikke bliver mindre af det.

Tusinde knus og tanker herfra 

Desværre er jeg væk fra de andre børn lige i denne weekend, men ja de får også krammene til Lia hver dag - faktisk så meget så de spørger hvornår jeg dog stopper.

Anmeld

14. november 2014

lineog4

Og her er hun så min smukke pige i hjertet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2014

Troldemommi

lineog4 skriver:

Og her er hun så min smukke pige i hjertet 

Sikke en smuk lille englepige, tillykke med hende 

Hvor skriver du dog bare ufattelig smukt.

Monica 

Anmeld

15. november 2014

Mama85

lineog4 skriver:

I dag var der en sød hilsen da jeg loggede ind: du ønskes tillykke med din datter Lia der bliver 8 år. Og ja min smukke Lia bliver i dag 8 år, men jeg skulle ikke vække en brunøjet spændt pige til fødselsdagsbord, der blev ikke pakket gaver ind i går aftes og der blev ikke husket en smuk fødsel og en smuk baby sammen i den mørke aften, for vi sad begge og vidste at et ord forkert så gik der hul på en byld der ikke var rum og tid til der skulle gå hul på, hellere holde masken vel vidende den anden havde det på samme måde - selv at bede om varme og stærke arme, min sikre havn var for risikabelt, åbnedes sluserne ville jeg ikke komme igennem i dag og denne weekend.  Og det skal jeg så må bylden vokse sig lidt større og så blive taget på tirsdag når der er det første pusterum.

For 8 år siden blev jeg mor for 2. Gang - lykkelig, fuldendt og fuldstændig uvidende om min smukkr datters dage var afmålte. Det et den fødsel jeg bedst husker måske fordi minderne med Lia er så få. Men selvom jeg kæmper kan jeg aldrig huske den uden men'et - der store men som døden var, hver gang jeg tænker på starten af hendes liv vinder minderne om slutningen af hendes liv, hendes stærke levende krop der med der samme kunne holde hovedet udviskes og hendes slappe krop overtager. Hendes smukke brune øjne der var så fulde af liv og visdom erstattes af øjnene da livet var slukket.  Min skønne pige på mit bryst bliver den lille pige jeg så desperat forsøgte at holde varm.

Jeg ved ønsket om at mærke hende og se hende igen ikke kan opfyldes, men så ønsker jeg mig det næstbedste at jeg kunne fejre jeg fik min Lia,  at jeg kunne glemme men'et og huske kærligheden. 

Stort tillykke med din smukke Lia's fødselsdag 

Anmeld

15. november 2014

san

lineog4 skriver:

Hun havde en hjertefejl som ingen opdagede. Heldigvis (hvis man kan bruge det ord) var det en hjertefejl der var ulig liv, så vi bærer ikke bitterheden med os, men er egentlig glade for de ikke opdagede fejlen så vi fik lov at nyde hende og vores fuldendte familie, frem for at "kun" have erindringen fra hospital, har vi minder fra 4 lykkelige dage hjemme hvor vi levede i uvidenhed og glæde.

okay, dejligt i nået at få 4 dage med hende, men sikke noget... du skal lige have en masse  det fortjener nu... sender en masse tanker af sted til dig, og håber du får en dejlig dag... ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.