Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver:Jeg synes det lyder spændende jeg er klar fra i morge for idag har jeg spist en hel æske pålægschokolade men det er tilgengld også det eneste jeg har spist.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Feluca09 skriver:jeg er også inde på madlog....super godt sted...har tabt 9,3 kg siden maj....
Swips.. skriver:Tillykke med at du har taget beslutningen! Jeg "faldt af vognen" i går og har syndet lige siden mit problem er at jeg stoppede med nikotintyggegummi og spray (altså tog en kold tyrker fra nikotin) i mandags og nu har jeg bare abstinenser konstant og så er det dælme svært at tælle kcal Hvad hedder du derinde? så vil jeg starte en baby.dk gruppe
kitty skriver:Jeg hedder KittyKayEr altid blevet kaldt Kitty, men det var der nogen der havde taget.. øv!Jeg kan godt forstå det må være svært ang. rygning og "kold tyrker".. Jeg har det samme med sukker- er en sukkergris-, og jeg kan mærke at jeg har været lidt irritabel i aften.. Men det bliver nok bedre Har ikke syndet endnu.. Men det er jo fredag.. Ihh, altså...
Swips.. skriver:Det lyder bare super godt! vil du være med i gruppen?
ja det kunne være rart at have nogle at koncurrere med og holde en oppe
mor_sabina skriver: ja det kunne være rart at have nogle at koncurrere med og holde en oppe
Swips.. skriver:Ja puha sukker er også en strid en! Jeg har sendt dig en invitation
kitty skriver:Ja tak, har lige besvaret den Men det ser ud som om der kun er os to, indtil videre
Swips.. skriver:Jeps, jeg har lige oprettet den
Swips.. skriver:Okay så skal jeg bare lige vide hvad dit brugernavn er så jeg kan sende dig en invitation
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128