Andre madloggere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. august 2009

Slettet

Jeg tænkte at hvis der er andre herinde fra, kunne vil lave en baby.dk gruppe på madlog?
Jeg startede i går og skal smide et par rygestop kilo, men ved ikke hvor mange da jeg ikke vil på vægten endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

NaFe

jeg er også inde på madlog....super godt sted...har tabt 9,3 kg siden maj....

Anmeld

25. august 2009

Slettet

Feluca09 skriver:

jeg er også inde på madlog....super godt sted...har tabt 9,3 kg siden maj....

Tillykke og godt gået!

Jeg er også glad for siden, den gør det virkelig "nemt" at tabe sig - det eneste minus er nok at man skal skrive ned og skrive ind

Anmeld

28. august 2009

otlitrom

Swips.. skriver:

Jeg tænkte at hvis der er andre herinde fra, kunne vil lave en baby.dk gruppe på madlog?
Jeg startede i går og skal smide et par rygestop kilo, men ved ikke hvor mange da jeg ikke vil på vægten endnu...

Jeg har lige meldt mig på idag! Jeg håber på at smide 10 kg, så nu må vi se, hvordan det kommer til at gå. Umiddelbart virker det som et rigtig godt redskab! Og min veninde har smidt 2 kg på de 2 første uger.. Det synes jeg sgu er flot! Det vil jeg også!

Anmeld

28. august 2009

Smukkert

Nu knder jeg ikke madlog, men skal man så veje al ens mad??
Er det ikke svært at regne ud hvor mange kalorier man spiser?? Når man selv laver mad??

konceptet er genialt, men det lyder godt nok besværligt, synes jeg.

Anmeld

28. august 2009

otlitrom

98,8 skriver:

Nu knder jeg ikke madlog, men skal man så veje al ens mad??
Er det ikke svært at regne ud hvor mange kalorier man spiser?? Når man selv laver mad??

konceptet er genialt, men det lyder godt nok besværligt, synes jeg.

Nu er det første dag jeg er på madlog, men jeg har tastet ind for hele dagen.. Altså også min aftensmad.. Og jeg synes ikke -Endnu- at det er bøvlet. Jeg synes faktisk det er rigtig rart at veje det, for nu går det rigtig op for mig, hvor problemerne ligger..

Du skal skrive ind, hvilken madvare du har spist. Eks. Banan. Så kommer der i siden, hvor mange kalorier der er pr. 100. gr. Så taster du ind, hvor mange gram det er, eller om det er en mini, lille eller stor banan. Så regner den dine kalorier ud.. Jeg har spist en banan, og har bare skønnet den til lille.. Den gad jeg altså ikke veje.. Men er man super skrap, så er det da en mulighed!

Mit problem, kan jeg allerede se, er, at jeg ikke får proteiner nok. Så hvis der er nogen der har gode råd til det, så kom endelig med dem!!

Kitty - Med forhåbentlig snart nedadgående vægt!

Anmeld

28. august 2009

Ina33

Jeg var også engang på madlog, og må sige at jeg synes det var en god side.
Jeg vejede ALT, men jeg gjorde det kun for en periode. Man finder jo ligesom ud af hen af vejen, hvor ens problemområder ligger.

Jeg endte med at have det problem, at jeg synes jeg SKULLE nå mine kalorier, hvilket jo var lidt dumt, nu jeg gerne ville tabe mig. Så jeg droppede madlog igen, og tabte mig lynhurtigt de ekstra kilo.

Anmeld

28. august 2009

mor_sabina

Swips.. skriver:

Jeg synes det lyder spændende jeg er klar fra i morge for idag har jeg spist en hel æske pålægschokolade men det er tilgengld også det eneste jeg har spist.

Anmeld

28. august 2009

otlitrom

mor_sabina skriver:

Jeg synes det lyder spændende jeg er klar fra i morge for idag har jeg spist en hel æske pålægschokolade men det er tilgengld også det eneste jeg har spist.

Uh, den med pålægschokoladen kender jeg alt for godt.. Så du er ikke alene
Du kan jo altid prøve madlog, og hvis du ikke synes om det, så er det jo afprøvet
Jeg er allerede meget glad for det!

Anmeld

28. august 2009

Slettet

kitty skriver:

Jeg har lige meldt mig på idag! Jeg håber på at smide 10 kg, så nu må vi se, hvordan det kommer til at gå. Umiddelbart virker det som et rigtig godt redskab! Og min veninde har smidt 2 kg på de 2 første uger.. Det synes jeg sgu er flot! Det vil jeg også!

Tillykke med at du har taget beslutningen!
Jeg "faldt af vognen" i går og har syndet lige siden  mit problem er at jeg stoppede med nikotintyggegummi og spray (altså tog en kold tyrker fra nikotin) i mandags og nu har jeg bare abstinenser konstant og så er det dælme svært at tælle kcal
Hvad hedder du derinde? så vil jeg starte en baby.dk gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.