Ja så har vi altså taget beslutningen herhjemme om at gå fra hinanden. Det har været temmelig langt og sejt for os begge to den tid, vi har været forældre (ca 4,5 år) og min fødselsdepression og tilbagefald og generelt hverdagen med et lille barn har været temmelig hård for kærligheden. Vi har haft flere kriser under vejs og de sidste 2-3 mdr har vi ikke rigtigt haft følelser for hinanden. Derudover har jeg så oplevet, at mine depressive følelser og manglende overskud vendte tilbage efter stop med medicin.
Nu er vi så blevet enige om, at jeg flytter ud og vores dreng bliver hos sin far. Jeg skal så have ham hver anden weekend og en hverdag i ugen. Det er temmelig trist, men jeg føler mig faktisk lettet. Samtidig har jeg ikke længere skyld/skamfølelse over at vælge den beslutning, fordi min søn for det første har verdens bedste far og for det næste er så tæt knyttet til mig, at jeg ved at vi kan bevare et nært bånd selv om han ikke bor hos mig.
Kan ikke sige, at jeg ikke fortryder den beslutning, men nu er det sådan, det bliver 
Anmeld