Sur baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

Åh frygt for at lyde sur jeg er udemærket klar over hun får meget lidt mælk men når hun nægter på alle mulige måder så kan jeg jo ikke tvinge mælken i hende! 

Har du fået hende undersøgt? Bare for et tjek, jeg har aldrig hørt om en baby der nægter mælk(men engang skal jo være den første) har du prøvetat blande det i maden? En tudekop? Hvor mange erstantninger har du prøvet? (Hvor mange er der o danmark,?)

Der må jo være en grund til at hun bliver så sur, og at hun får for lidt mælk. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Julemusen

Min søn fik kun to flasker, en morgen og en aften, i den alder. Han gad bare ikke sutteflasker. Men drak meget vand af sin tudekop mens han spiste mad. I den alder fik han også rugbrød til frokost. Så tror ikke det har noget med mælken at gøre. Da han blev Ca 7-8 måneder havde han en periode hvor han var mere ked af det. Tænkte bare det var et tiger spring. Det hjalp da jeg fik fat u en gåvogn og han kunne tuller lidt rundt med den. Børn er forskellige. 

Men jeg kunne sagtens høre at hans gråd dengang ikke var over smerter men kedsomhed.

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

Har du fået hende undersøgt? Bare for et tjek, jeg har aldrig hørt om en baby der nægter mælk(men engang skal jo være den første) har du prøvetat blande det i maden? En tudekop? Hvor mange erstantninger har du prøvet? (Hvor mange er der o danmark,?)

Der må jo være en grund til at hun bliver så sur, og at hun får for lidt mælk. 

Jeg har prøvet tudekop og det gad hun en enkelt gang�� så gennemskuede hun mig også nægtede hun pure! 

Hun får det i alt hendes mad overvejet endda om man ved snydegrød istedet for vand bruger mælken. Man kan se skuffelsen i hendes øjne når flasken kommer! Har sågar prøvet at byde flaske før grød men hun har nægtet hvorefter hun så har spist op af grød!

vi har altid kæmpet meget med at få hende til at spise nok og hun har altid spist i underkanten af hvad hun skal. 

Ifølge min mor gjorde jeg nøjagtig det samme. Hub får som sagt 2 flasker. En morgen og en aften og de er samlet på 100-200

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Kitty-Katten skriver:

Min søn fik kun to flasker, en morgen og en aften, i den alder. Han gad bare ikke sutteflasker. Men drak meget vand af sin tudekop mens han spiste mad. I den alder fik han også rugbrød til frokost. Så tror ikke det har noget med mælken at gøre. Da han blev Ca 7-8 måneder havde han en periode hvor han var mere ked af det. Tænkte bare det var et tiger spring. Det hjalp da jeg fik fat u en gåvogn og han kunne tuller lidt rundt med den. Børn er forskellige. 

Men jeg kunne sagtens høre at hans gråd dengang ikke var over smerter men kedsomhed.

Åh tak de svar gjorde mig glad. 

Ja hendes gråd virker også bare sådan lidt utilfreds. Men kæresten og jeg kom også til at snakke og både ham og mig har været lidt sure i de her dage så måske det har påvirket. 

Anmeld

12. november 2014

Julemusen

Sprit25 skriver:

Åh tak de svar gjorde mig glad. 

Ja hendes gråd virker også bare sådan lidt utilfreds. Men kæresten og jeg kom også til at snakke og både ham og mig har været lidt sure i de her dage så måske det har påvirket. 

Jeres humør påvirker uden tvivl hendes humør. Sådan er det jo med børn, de kommer under huden på os selvom vi prøver at holde en glad normal facade de trælse dage.

Jeg ville tro, hvis jeres pige er ligesom min dreng var, at hun har brug for mere aktivering i løbet af dagen. Og selvfølgelig være tæt på jer. Det kunne være en gåtur med barnevogn hvor i fortæller om det man kan se. Og lidt frisk luft hjælper altså på humøret og manglende overskud 

Ellers fandt vi en kuglebane fra ikea som er blev rusket meget med. Billedbøger hvor han sad på skødet og kiggede med mens vi fortalte 

Det kan da kun være et forsøg og prøve om det kan aktivere og hjælpe hende lidt!

Anmeld

12. november 2014

Mumto3

Sprit25 skriver:

Hun nægter flaskerne og af kop. Hun gider simpelthen ikke hvorimod grød glider lige ned. SP'en har sagt god for det

Super! Så er det jo ikke der skoen trykker :-)

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Kitty-Katten skriver:

Jeres humør påvirker uden tvivl hendes humør. Sådan er det jo med børn, de kommer under huden på os selvom vi prøver at holde en glad normal facade de trælse dage.

Jeg ville tro, hvis jeres pige er ligesom min dreng var, at hun har brug for mere aktivering i løbet af dagen. Og selvfølgelig være tæt på jer. Det kunne være en gåtur med barnevogn hvor i fortæller om det man kan se. Og lidt frisk luft hjælper altså på humøret og manglende overskud 

Ellers fandt vi en kuglebane fra ikea som er blev rusket meget med. Billedbøger hvor han sad på skødet og kiggede med mens vi fortalte 

Det kan da kun være et forsøg og prøve om det kan aktivere og hjælpe hende lidt!

Det kan sgu godt være. Giver måske god mening fordi da min mor passede hende igår var der ingenting ifølge mormor

men kan sgu godt forstå hende. Min kæreste og jeg må sgu da også være røvkedelig efterhånden. 

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Mumto3 skriver:

Super! Så er det jo ikke der skoen trykker :-)

Tænker jeg også! Tror måske også bare hun er en lille smule stædig og hidsig anlagt. (meget sært da jeg slet ikke er hidsig

Anmeld

12. november 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter på 7 mdr får grød 4 gange om dagen med vand til hun nægter flasken  har hun gjort siden hun var 5 en halv mdr 

Hun tager på som hun skal men døjer dog med lidt hår mave jeg ville da Være tilfreds vis hun bare tog en flaske om dagen

Men vores sp siger det er fint nok så tror ikke du skal være navøs  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.