Sur baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
18 svar
3 synes godt om
12. november 2014

Sprit25

jeg har en baby på 7 mdr som kun for 2 små flasker om dagen. Resten af dagen er det grød. Men hun er simpelthen gået hen og blevet så mega sur hele tiden. Vi snakker gråd flere gange om dagen hvilket vi bare slet ikke er vant til! Nogen der har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Mumto3

Jeg tænker at hun mangler mælk. Da mine tre børn var 7 mdr gamle fuldtidsammede jeg dem stadig. Vi startede først op på grød -mad da de var 8 mdr, så jeg synes det lyder af meget lidt kun at få to flasker om dagen, og hun prøver jo tydeligvis at fortælle jer noget.

Anmeld

12. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er meget grød for en på 7 måneder - kan hun have ondt i maven?

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Mumto3 skriver:

Jeg tænker at hun mangler mælk. Da mine tre børn var 7 mdr gamle fuldtidsammede jeg dem stadig. Vi startede først op på grød -mad da de var 8 mdr, så jeg synes det lyder af meget lidt kun at få to flasker om dagen, og hun prøver jo tydeligvis at fortælle jer noget.

Hun nægter flaskerne og af kop. Hun gider simpelthen ikke hvorimod grød glider lige ned. SP'en har sagt god for det

Anmeld

12. november 2014

Sweety1

Ja prøv noget mad...

Ellers er der altid dette legetøj, hitter herhjemme 

Loom bands DK

Anmeld

12. november 2014

TNBC

Sprit25 skriver:

jeg har en baby på 7 mdr som kun for 2 små flasker om dagen. Resten af dagen er det grød. Men hun er simpelthen gået hen og blevet så mega sur hele tiden. Vi snakker gråd flere gange om dagen hvilket vi bare slet ikke er vant til! Nogen der har prøvet det

2flasker til en 7måneder gammel baby er for lidt, mælken er vigtigst. Her er babyen 8,5måned og får 3flasker a 180ml og en 240ml. 

Grød om morgen, grød/frugt kl.12 og aftensmad kl.17. 

Tror hun får for meget grød. Har du prøvet at give hende mælk i et glas?

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Yurie skriver:

2flasker til en 7måneder gammel baby er for lidt, mælken er vigtigst. Her er babyen 8,5måned og får 3flasker a 180ml og en 240ml. 

Grød om morgen, grød/frugt kl.12 og aftensmad kl.17. 

Tror hun får for meget grød. Har du prøvet at give hende mælk i et glas?

Vi har prøver ALT! Andet erstatning, på kop, sovende, siddende, vågn, i højstol, større suttehul og hun nægter. Igen vil jeg understrege min sp har sagt god for det og hun siger: X er bare et af de børn der ikke gider flasken. 

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

mor:) skriver:

Det er meget grød for en på 7 måneder - kan hun have ondt i maven?

Umiddelbart tror jeg ikke hun har ondt i maven. Hun har fin afføring og virker ikke påvirket når set kommer ud

Anmeld

12. november 2014

Snevejr84

Jeg vil også sige for lidt mælk. Min 400 ml i døgnet og så Tigerspring det er det ved de 7 måneder, det sker meget med udviklingen lige nu. Og måske tænder på vej.

Anmeld

12. november 2014

Sprit25

Åh frygt for at lyde sur jeg er udemærket klar over hun får meget lidt mælk men når hun nægter på alle mulige måder så kan jeg jo ikke tvinge mælken i hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.