sterilisation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2015

LinLin

Mom skriver:

Nemlig

Men desværre , og du er ik den eneste som har stillet det spørgsmål, der er faktisk mange kvinder som tror at man ved sterilisation undgår mens fremover. Men det eneste en sterilisation gør er at forhindre ægget i at nå livmoderen. 

Så man skal have fjernet "hele systemet" for at undgå det... Det er også lidt voldsomt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Så man skal have fjernet "hele systemet" for at undgå det... Det er også lidt voldsomt 

Ja

Eller som jeg tage en bestemt type p-piller som gør at man ingen eller næsten ingen mens får. (Jeg får dem pga mange mens smerter og kraftig blødning).

Anmeld

22. januar 2015

dorthemus

LinLin skriver:

Øv...

Hæhæ 

Anmeld

22. januar 2015

charthys

Jeg vil også have lukket for det hele efter næste bsrn, og jeg glæder mig faktisk også, -tænk aldrig mere at skulle spekulere på prævention.  

vi er længe om at gå i overgangsalderen i vores familie,  så jeg kan sagtens have tyve år endnu efter vores fjerde og sidste barn, så det bliver bare den nemmeste løsning

Anmeld

23. januar 2015

dorthemus

LinLin skriver:

Ja det ville jeg ikke have lyst til  

Anmeld

23. januar 2015

dorthemus

charthys skriver:

Jeg vil også have lukket for det hele efter næste bsrn, og jeg glæder mig faktisk også, -tænk aldrig mere at skulle spekulere på prævention.  

vi er længe om at gå i overgangsalderen i vores familie,  så jeg kan sagtens have tyve år endnu efter vores fjerde og sidste barn, så det bliver bare den nemmeste løsning

Jeg er meget glad for operationen jeg er selv 43 år og min mor gik i overgangsalder omkring de 55 år så jeg tror også jeg har mange gode år tilbage - og nu uden at bekymre mig om graviditet  

Anmeld

1. februar 2015

jesper j

jeg blev steriliseret sidste år, super nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.