Jeg er SÅ træt af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
17 svar
11 synes godt om
7. november 2014

MorDk

Min søn går i BH med en dreng som hele tiden sparker og slår (umotiveret) Det har stået på siden vuggestuen og jeg er SÅ træt af det! Her igår da min kæreste gik med ham over i BH for at hente lillesøster - kommer X direkte over til min søn og langer ham en. Min kæreste så det ikke men det var der andre børn der gjorde. De kunne bekræfte det min søn havde fortalt. 

Min storesøster har hentet min søn en dag, hvor X går direkte hen til min søster og slår hende. Det er fa'me bare IKKE i orden! Min søn er kommet hjem flere gange med DYBE kradse mærker på kroppen OG i ansigtet. Kunne sætte mig ned og tude! Har jeg sagt at jeg er SÅ træt af det? Har nævnt det for pædagogerne flere gange. Ej men jeg er så tæt på at hvis jeg på at opleve det (på nært hold) så knækker filmen altså... (det må den ikke det ved jeg godt) Men tror jeg ville hive fat i X og væse af ham. Men det er jo også forkert. For ingen skal hive fat i min dreng ihvertfald. MEN liige der er jeg nok noget dobbeltmoralsk! Undskyld, hvis det blev lidt rodet! Arrrgh!!!

Hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Morgensol

Jeg ville banke i bordet i børnehaven og gøre klart at nu er nok, nok!! De må gøre noget ved det, hvad må være deres hovedpine! Jeg havde reageret som dig. Der kommet sikkert en masse "sådan er børn, de går kun i børnehave, hvad skal børnehaven gøre ved det" osv.. Men det er dem der har ansvaret for dit barns sikkerhed, så må de gå til drengens forældre og finde en løsning i samarbejde med dem! 

Anmeld

7. november 2014

MorDk

Morgensol skriver:

Jeg ville banke i bordet i børnehaven og gøre klart at nu er nok, nok!! De må gøre noget ved det, hvad må være deres hovedpine! Jeg havde reageret som dig. Der kommet sikkert en masse "sådan er børn, de går kun i børnehave, hvad skal børnehaven gøre ved det" osv.. Men det er dem der har ansvaret for dit barns sikkerhed, så må de gå til drengens forældre og finde en løsning i samarbejde med dem! 

Jeg er sgu bange for min søn en dag kommer hjem og har fået slået tænderne ud! X render også rundt og slår med pinde, skovle osv. Grrrr...

Anmeld

7. november 2014

MorDk

... ja eller det der er værrer 

Anmeld

7. november 2014

Morgensol

MorDk skriver:

Jeg er sgu bange for min søn en dag kommer hjem og har fået slået tænderne ud! X render også rundt og slår med pinde, skovle osv. Grrrr...

Ej men det er jo slet ikke iorden! Vi har en dreng på mine pigers stue som også er en rigtig baryl! Han er ret voldelig og snakker virkelig grimt, han har et par enkelte gange været strid ved mine piger, men ikke så jeg har taget fat i personalet. Hvis han derimod blev ved, som hos jer, så var jeg blevet edderrasende! Og jeg ved godt at man ikke skal dømme folk, men jeg vil sige det sådan, at det ikke er overraskende at knægten er sådan ud fra hans forældre! 

Igen, jeg ville hive fat i pædagogerne, evt forlange et møde med lederen, for det kan simpelthen ik være rigtig at man skal gå og frygte for hvad der mon er sket idag! 

Anmeld

7. november 2014

MorDk

Morgensol skriver:

Ej men det er jo slet ikke iorden! Vi har en dreng på mine pigers stue som også er en rigtig baryl! Han er ret voldelig og snakker virkelig grimt, han har et par enkelte gange været strid ved mine piger, men ikke så jeg har taget fat i personalet. Hvis han derimod blev ved, som hos jer, så var jeg blevet edderrasende! Og jeg ved godt at man ikke skal dømme folk, men jeg vil sige det sådan, at det ikke er overraskende at knægten er sådan ud fra hans forældre! 

Igen, jeg ville hive fat i pædagogerne, evt forlange et møde med lederen, for det kan simpelthen ik være rigtig at man skal gå og frygte for hvad der mon er sket idag! 

Jeg må snakke med ledelsen/pædagogerne...

Anmeld

7. november 2014

Masig

Jeg var blevet edder rasende!!! Ét er at det kan ske en sjælden gang imellem men når sker jævnligt skal altså gøres noget. Jeg havde snakket med meget store ord i børnehaven og ellers fået fat i kommunen...

Anmeld

7. november 2014

TNBC

MorDk skriver:

Min søn går i BH med en dreng som hele tiden sparker og slår (umotiveret) Det har stået på siden vuggestuen og jeg er SÅ træt af det! Her igår da min kæreste gik med ham over i BH for at hente lillesøster - kommer X direkte over til min søn og langer ham en. Min kæreste så det ikke men det var der andre børn der gjorde. De kunne bekræfte det min søn havde fortalt. 

Min storesøster har hentet min søn en dag, hvor X går direkte hen til min søster og slår hende. Det er fa'me bare IKKE i orden! Min søn er kommet hjem flere gange med DYBE kradse mærker på kroppen OG i ansigtet. Kunne sætte mig ned og tude! Har jeg sagt at jeg er SÅ træt af det? Har nævnt det for pædagogerne flere gange. Ej men jeg er så tæt på at hvis jeg på at opleve det (på nært hold) så knækker filmen altså... (det må den ikke det ved jeg godt) Men tror jeg ville hive fat i X og væse af ham. Men det er jo også forkert. For ingen skal hive fat i min dreng ihvertfald. MEN liige der er jeg nok noget dobbeltmoralsk! Undskyld, hvis det blev lidt rodet! Arrrgh!!!

Hvad skal jeg gøre???

Drengen skal have hjælp. Jeg vil sige at han skal have en støttepædagog, en der kan være sammen med ham, stoppe ham hvis han lige pludselig fare mod et andet barn, finde ud af hvorfor han reagere på den måde han gør, og hjælpe ham med at finde en anden måde, for det vil give han problemer senere, da ingen vil lege med en dreng der er voldlig.

Jeg ville helt sikkert hive fat i lederen og sige at du faktisk er bsnge for din søns sikkerhed. Især når han også går efter voksne. Han har ingen grænser. Ja de er børnehavebørn, men de skal stadigvæk lære hvad der er rigtigt og forkert, og hvordan man er sammen med andre børn. 

Og ingen børn skal gå i børnehave med frygten om at blive overfaldet af et andet barn.

Anmeld

7. november 2014

Bshizzle

Puha!!!! 

Jeg var osse tændt FULDSTÆNDIG af!!! 

Hvis pædagogerne ikke får sig taget sammen, så er der sku noget galt! 

Har du revet fat i lederen i BH'en?? 

Jeg eg kan huske da min store dreng gik i BH, da var osse en (rent ud sagt) møgunge!! 

Han var så ond ved de andre drenge, og specielt min dreng 

Min dreng har altid været den meget rolige dreng som elsker at lege med alle børn i stille niveau! 

Men den dreng dér frygtede han virkelig! 

Han kom hjem en dag og sagde at han havde kastet en skovl i hovedet på ham og spyttet på ham! 

Jeg gik til pædagogen med det.. Men allerede 2 mdr efter kom min dreng hjem igen og sagde det samme og denne gang havde han fået revet noget hår af 

Jeg tændte helt af!! 

Og efter der holdet pædagogerne øje med den dreng og sørgede for min søn og drengen der ikke sad ved samme bord! 

Det som gør ondt nu, er faktisk at min dreng af en alder af 8 år (9 år om et par uger) stadig kan huske den dreng.. Selvom han kun var 4,5 år 

Men syntes bestemt du skulle rive lederen samt pædagogerne til et møde (nej.. En lille snak ude på gangen hjælper ikke!).. Og forklare du er nervøs for din dreng, og bestemt osse nervøs for hva den anden dreng kan finde på næste gang. 

Anmeld

7. november 2014

MorDk

Jeg takker fordi I har givet jer tid til at svare her...

Jeg er Så edder rasende lige nu. (Ja det kom lige til mig for gennemlevede lige det hele igen) Jeg er så vred inden i. Sidder her og småtuder lidt imens jeg skriver dette. Jeg mener seriøst... hvis min dreng kommer hjem og fortæller at X har slået ham igen... Så går jeg over og så bliver der talt med STORE bogstaver! Har virkelig været tålmodig med det her... undre mig over at jeg har kunne bevarer roen så længe. Vi snakker siden april 2012.

Har glattet ud med at min dreng også kan have "vilde" perioder osv. MEN fa'me nej. Det værste var da min søn kom hjem med dybe kradsmærker i hele ansigtet. Der var gullig sårskorper på længe (der var lidt betændelse) og han var ked af det længe over det. Ej dér tændte jeg af og tog en snak med pædagogerne. De beklagede meget og det eneste de sagde var: Vi ved virkelig ikke hvad vi skal sige. Vi er meget kede af det. 

Min søn kom hjem med en kæmpe bule i panden fordi X havde smadret en skovl i hovedet på ham! Han blev også skubbet ned fra gyngen... Ej men for helvede. Sorry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.