Hjælp - vi er desperate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2014

Jok123

Snevejr84 skriver:

Stakkel dreng:/ forstår godt det er hårdt for jer, men er sikker på det ikke er sjovt for ham. Det skulle gøre pisse ondt at have øre problemer.

jeg tror ikke i skal begynde med noget nu, han skal lige blive rask først og hvis han ikke får lagt dræn så ville jeg nok skifte ørelæge. Jeg har selv en dreng om er oppe mellem 2-7 gange om natten. Han bruger heller ikke sut så her handler det meget om tryghed.

hele deres fysiske udvikling, påvirker også det psykiske

Det har heldigvis ik påvirket hans fysiske udvikling, og de seneste 14 dage har han også været glad om dagen.. Han spiser fint, undtagen flasken.. Den har også altid været et problem for ham, og det hele hænger jo nok sammen.. Jeg føler ik han er så hårdt ramt om dagen.. Heldigvis for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Jok123

Lilotte87 skriver:

Øv det lyder hårdt!

Jeg tænker om storebror ikke kan sove til middag i børnehaven?  Det er der da flere af mine veninders unger der gør. 

Kunne I skiftes, sådan at I havde en hel nat af gangen og dermed kunne se frem til en nattesøvn når det er den andens tur? 

Jeg er ørebarn og har også problemer i mit voksenliv. Ørepine er som tandpine ulideligt!!! Så jeres lille dreng har det allerværst. Det gør så ondt at se sine børn sådan. 

Håber han snart får dræn! 

Jo han kan godt sove i børnehaven men det vil han ik.. De kan slet ik få ham til det.. Rigtig ærgerligt for det ville hjælpe meget

vi kan godt skiftes, men det hjælper ik meget, for den lille larmer så meget at man ik kan sove.. Vi har dog en udestue.. Der er meget koldt ude nu, men jeg overvejer at finde en varmekilde og så ta den store med derud og sove på skidt.. 

Anmeld

7. november 2014

Jok123

Tusind tak for alle jeres svar.. Jeg håber vi finder en løsnin her og nu og så at der kommer dræn.. Jeg har lige sovet et par timer så nu er det hele lidt mere lyst.. De har så lige ringet fra børnehaven at den store har slået hul i hovedet.. Ser ud til at "uheldet" følger os lidt endnu.. Lille stakkel..

Anmeld

7. november 2014

Skouboe

Jeg glemte i øvrigt resten af mit indlæg - en af de ting, der hjalp os, når alt andet svigtede, var at tage autostolen ind og sætte datteren i den med en dyne om og sove. På den måde kunne hun sidde op og sove, så ørerne ikke generede og jeg lå så på en madras ved siden af hende og sov.

Det er selvfølgelig ikke optimalt, men i en snæver vending virker det rigtigt godt.

Anmeld

7. november 2014

aarhusmor

I kan prøve at hæve hans hoved lidt når han sover. Altså komme noget stabilt under madrassen i hovedenden.

Anmeld

7. november 2014

Tulle28

Har I overvejet at lade ham sove hos jer? 

Når du skriver han er ørebarn, så antager jeg, at I har været til ørelægen og der er lagt en plan for ham ift. dræn?

Anmeld

7. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mit råd: hold ud.

Vores dreng sov hele natten efter han fik lagt dræn.

Tag ingen kampe men gør hvad der får ham til at sove.

hvad med samsovning indtil dræn bliver lagt? 

Aftal med manden hvilke dage du tager nætterne og omvendt, så en af jer er udhvilet. Den som ikke har vagten må sove med ørepropper - måske kan jeres store også få ærepropper i? 

Aftal med manden at, mens natteroderiet står på, man ikke tager sårende ord man kommer til at sige til hinanden personligt - det er trætheden der taler. 

Håber jeres barn snart får dræn og natteroderiet stopper

Anmeld

8. november 2014

Mor til Ella

Put i egen seng som i gør. Og når det så går løs kan i så ikke samsove? Hvor i så kan skiftes til at sidde op og sove med ham? Hvis han vil sidde op.

min den første skreg mellem 3 og 7 timer hver nat i 17 mdr. Hvis jeg var heldig sov hun 20 min i streg.

Aldrig om jeg gider tage kampen igen, derfor samsove jeg med den lille, og gjorde det også med den store fra hun blev 6 mdr.

det gav en smule ro, og vi lærte at sove fra det, der var intet at gøre

Held og lykke med ham, det er hårdog særligt når man har en stor også at tage hensyn til

Anmeld

8. november 2014

Jok123

I nat var planen at han kom ind til os og sove når det var.. Han sov ok om aftenen og vi gik i seng kl 21 for at få et par timer inden.. Så vågnede han først kl 03.45, spiste og sov til kl 6... Altså så er man jo helt rundforvirret, men dejligt var det da bestemt..  

vi vil stadig ta ham ind til os når der blir noget..

dræn får vi svar på tirsdag når vi skal til ørelægen igen.

tusind tak for alle jeres input, nu er der en masse forslag vi kan afprøve og forhåbentlig finder vi det der virker indtil dræn

Anmeld

5. december 2014

Milas14

Jeg har osse haft et ørebarn. Det der virkede her, var at han sov hos os, altså mellem os!..

Jeg ved ikk hvorfor, men så snart han kom over at ligge sov han fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.