jeg har en dreng på 7,5 mdr der lige pt max tillader os 5 timers søvn om natten.. Hvis det bare var en periode, så gik det nok, men vi har ik fået ordentlig nattesøvn siden han blev født og vi er efterhånden så udkørte at det hele er blevet en ond spiral..
jeg vil starte med at sige at han er ørebørn.. Han har flere gange fået konstateret væske på begge ører, rødlig i venstre øre og så er han snottet konstant.. På tirsdag skal vi til ørelægen igen, forhåbentlig med svar på at han skal ha lagt dræn. Han bruger ikke sut og han får panodil of næsedråber hver aften til ørerne.
ttilbage til nattesøvnen.. Vi putter ham kl 19 og efter lidt kamp falder han pænt i søvn i sin seng.. Nogle aftener render vi inde ved ham mange gange og nusser ham og får ham til at sove igen.. Andre gange er det måske kun en gang.. Ca hver aften kl 23 bryder helvede løs.. Han vågner grædende.. Vi tar ham op og trøster og så tar det ca 2 timer før han sover igen.. Eller det vil sige at han sover, men han sir konstant græde-sove-lyde og han skal sidde hos en af os i en stol og vippes.. Når han sover ordentligt blir han lagt over i sin seng.. Sover mellem 2-4 timer og så er det forfra.. Denne gang tar det dog ik så lang tid før han sover igen. Han "larmer" så meget at ingen kan sove.. Også vores ældste søn vågner, hvilket ik er så godt da han er nystartet i børnehave og ikke får middagslur mere.
vi ved det er en ond spiral at vi vipper ham i stolen, men ingen af os har overskud til at ta kampen, og vi vil jo heller ik bare presse ham, hvis han har ondt i ørerne.
der sker meget lige nu.. Han er lige begyndt at kravle og rejse sig, han er lige startet i dagpleje og han har stadig ingen tænder, så disse lurer måske også om hjørnet.. Jeg ved at det hele sagtens kan spille ind og det er også ok, men vi blir simpelthen nødt til at ha noget søvn.. Vi er efterhånden på randen til at gå fra hinanden fordi han har krævet så utroligt meget af os lige siden han blev født 
gode råd er dyre, så kom endelig med dem.. Alt er velkommen og jeg er klar til at prøve alt 
Anmeld