LineD skriver:
Jeg synes sommetider når jeg læser det, og det er absolut få tilfælde, at det bliver lidt for, jeg-er-godt-klar-over-hvor-hårdt-det-er agtigt, naturligvis kan det være ligeså hårdt at blive førstegangs mor som 30 årig som 16-17 årig, jeg mener dog at man som 16-17 årig i nogle tilfælde godt kan mangle lidt alm livserfaring, du ved med fast indkomst, husleje, madlavning, pasning af arbejde/skole, som jeg synes er lidt synd man ikke har først.
Men der er vi jo evigt forskellige, og jeg synes somænd ikke bedre om den ene eller anden alder at blive mor 
Jeg føler bare nogle gange de helt unge mødre snyder sig selv for lidt oplevelser først, men mener man ikke man har brug for dem, så er det jo super

Så vil jeg bare vide hvad I tænker, når jeg skriver om hvorfor jeg vil ha' et barn

Jeg er i gang med at finde et nyt arbejde (har arbejdet i 2 år, men så flyttede jeg til Danmark for 3 uger siden, men kom hjem igen for 2 uger siden. Fordi jeg har ingen familie i Danmark og kendte ingen, så jeg fik mere tid til at tænke, så tænkte jeg bare på min far hele tiden, så jeg rejste tilbage til Færøerne igen.)
Jeg har planer om at flytte ud, for at prøve at bo selv, for at se hvordan det er

Jeg nyder det, at være sammen med børn. Har også passet mange børn. Så har lært lidt der i fra

Men jeg forestiller mig bare hvordan det skal blive når jeg bliver mor engang

Hvor dejligt det skal blive med at give et barn et bedre liv end jeg selv har haft. Og lære det en masse ting. Jeg ved ikke hvorfor, men også at måske vågne til gråd om natten

Ikke spørg mig om det, men ja. Det er jo det der hører til.

Jeg ved også det er hårdt når barnet er syg. Har lært af det, min far var bare meget syg. Og det sidste året gik det bare meget hurtigt, med at han blev værre og værre. Og havde brug for hjælp til at spise til sidst o.s.v.

Så der kunne jeg jo næsten sige at han blev mere som et barn på den måden. Vi alle har passet på ham i flere år. Og efter det, så er jeg helt sikker på at jeg er klar til en baby
Anmeld