Mumto3 skriver:
Nok bare fordi jeg har en forbi, men veninder der undersøger hvordan man bør leve sit liv, spørger andre til råds på nettet, hvad de synes man skal gøre, og så kan ens veninde komme og fortælle: Nu skal du høre, de synes alle sammen at du skal.....For mig er en god veninde en jeg kan drøfte tingene med, uden at det skal vendes på internettet. Hvis jeg vil vildt fremmedes mennesker holdning, så skal jeg nok selv opsøge den, jeg behøver ikke veninder til at gøre det for mig. Har måske lidt svært ved at se hvad det skal bruges til.
Men hvis jeres veninde forhold er sådan at hun beder dig om at gå på nettet og spørger andre, fordi hun ikke selv gider, jamen så der er jo sådan arbejdsfordelingen er mellem jer to som veninder, og det blander jeg mig selvfølgeligfuldstændig uden om!!!
Jeg gider ikke engang forsvare mig selv overfor dig, da jeg synes du skyder med løst krudt.
MEN
Jeg vil dog gerne tilføje - UNDERSTREGE - at jeg på ingen måde vil undersøge, hvordan man bør leve sit liv. Jeg går på ingen måde hen til min veninde og siger "sådan skal du gøre, for det siger de andre på baby.dk". Det er da ren tåbelighed?
Jeg er overhovedet ikke typen, der ofte spørger til råds på internettet.
Jeg står 100% inde for mig selv som trådstarter her, og vil igen understrege at jeg søger erfaringer inden for området "donorbarn og 40+"
Jeg undrer mig dog over, at du helt overlagt opfordrer til unødig debat omkring det andet - så råder dig til at starte en tråd omkring det, hvis du virkelig gerne vil have budskabet ud. Jeg er helt sikkert af mange samme holdninger som du - men det var nu stadigvæk ikke derfor jeg startede denne tråd..
Synes det er super ærgerligt at du bare konkluderer fra dine egne tanker, at alle der opretter tråde omkring deres familie, veninder (børn???) bare gerne vil vende det på internettet af ren og skær lyst? Forstår ikke sammenhængen