Hej alle!
Jeg er anonym af hensyn til min veninde.
Min veninde er 43 år og ønsker sig inderligt et barn nr. 2. Hun har en søn på 3 år, hans far døde for 2 år siden og hun har siden ingen kæreste haft, og ingen udsigter til at "nå at få en kæreste der er med på at få barn med hende før tiden løber ud..." ... (hvis i forstår)
Er der nogen herinde som har fået donorbarn trods alderen har været høj? Eller nogen herinde som kender nogen?
Hun har allerede fået taget blodprøver, og hun er ikke i overgangsalderen - hun har stadig mulighed for at blive gravid, MEN lægen fortalte hende dog at chancerne er minimale pga. hendes alder (statistisk set).
Det er et højt ønske fra hendes side, så please - døm hende ikke 
Hun er lidt modløs på hele området, fordi statistikkerne bestemt ikke taler for, at det kan lade sig gøre. Hun er selvstændig og derfor er økonomien også svingende.. Det er dér hendes bekymring er mest - altså økonomien og det at hun muligvis ingen baby vil "få ud af at prøve det"
Nå, men det kan være nogen af jer har gode råd, tanker - et eller andet - som kan give et realistisk indblik i, hvad chancerne er og sådan? Nogen med donorbørn, der vil fortælle generelt om tankerne omkring anonym vs ikke-anonym donorfar?
Beklager de lidt dårlige formuleringer - det kan være svært at forklare på skrift, for der er selvfølgelig mange aspekter indeover.
Anmeld