Musen5 skriver:
Min yngste på 3,5 næsten vil bare ikk sove alene.
Der skal være en voksen, og er der ikke enten mig eller far, så sover hun bare ikke.
Hendes søster har evnen til at se ting så som spøgelser (ja ja grin hvis i vil) og jeg er bange for at lillesøster har noget af det samme.
(jeg havde det selv som barn) Hvis hun vågner om natten og man spørger om hvorfor hun vågnede så siger hun at hun er bange for spørgelserne med de sorte øjne.
Spøgelser er ikke noget vi snakker om i hverdagen faktisk så lidt som muligt, så jeg er rimelig sikker på at Leah ikke bliver påvirket den vej.
Nogen ideer til hvad vi kan gøre? Hun siger selv at hun vil have vi bliver der, så spøgelserne ikke gør noget.
Jeg er 110% sikker på at det ikke er noget hun siger fordi hun har fundet ud af at det virker. Der sker rigtig mange underlige ting i huset. Døre der åbner og lukker af sig selv, fodtrin på førstesalen selv der ikke er nogen deroppe og lys der tænder og slukker. Den ene gang har vi haft et musik anlæg der gik igang kl 2 om natten, imens ungerne sov og UDEN af være sat til i en stikkontakt.
HJÆLP!
/Mette
Jeg har hørt om et barn, der lider af mareridt om et bestemt monster og derfor ikke vil sove. Og barnet vågner skrigende flere gange i løbet af natten.. Ved godt det ikke helt er det samme som at se spøgelser, mens man er vågen.
Men i dette barns tilfælde, har det hjulpet at mor og far hjalp med at lave en tegning af det monster fra mareridtet og at de derefter sammen med barnet brændte tegningen, så monsteret var væk..
Måske det kunne hjælpe? Ellers tænker jeg da også, at i skal forsøge jer med en clairvoyant eller hvad det hedder. Om jeres barn så skal deltage i det, ved jeg nu ikke helt om jeg er tilhænger af.... Synes hun er for lille 
Håber i finder ud af det 
Anmeld