Argh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.794 visninger
12 svar
3 synes godt om
5. november 2014

Musen5

Min yngste på 3,5 næsten vil bare ikk sove alene.

Der skal være en voksen, og er der ikke enten mig eller far, så sover hun bare ikke.

Hendes søster har evnen til at se ting så som spøgelser (ja ja grin hvis i vil) og jeg er bange for at lillesøster har noget af det samme.

(jeg havde det selv som barn) Hvis hun vågner om natten og man spørger om hvorfor hun vågnede så siger hun at hun er bange for spørgelserne med de sorte øjne.

Spøgelser er ikke noget vi snakker om i hverdagen faktisk så lidt som muligt, så jeg er rimelig sikker på at Leah ikke bliver påvirket den vej.

Nogen ideer til hvad vi kan gøre? Hun siger selv at hun vil have vi bliver der, så spøgelserne ikke gør noget.

Jeg er 110% sikker på at det ikke er noget hun siger fordi hun har fundet ud af at det virker. Der sker rigtig mange underlige ting i huset. Døre der åbner og lukker af sig selv, fodtrin på førstesalen selv der ikke er nogen deroppe og lys der tænder og slukker. Den ene gang har vi haft et musik anlæg der gik igang kl 2 om natten, imens ungerne sov og UDEN af være sat til i en stikkontakt.

HJÆLP!

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

TNBC

Musen5 skriver:

Min yngste på 3,5 næsten vil bare ikk sove alene.

Der skal være en voksen, og er der ikke enten mig eller far, så sover hun bare ikke.

Hendes søster har evnen til at se ting så som spøgelser (ja ja grin hvis i vil) og jeg er bange for at lillesøster har noget af det samme.

(jeg havde det selv som barn) Hvis hun vågner om natten og man spørger om hvorfor hun vågnede så siger hun at hun er bange for spørgelserne med de sorte øjne.

Spøgelser er ikke noget vi snakker om i hverdagen faktisk så lidt som muligt, så jeg er rimelig sikker på at Leah ikke bliver påvirket den vej.

Nogen ideer til hvad vi kan gøre? Hun siger selv at hun vil have vi bliver der, så spøgelserne ikke gør noget.

Jeg er 110% sikker på at det ikke er noget hun siger fordi hun har fundet ud af at det virker. Der sker rigtig mange underlige ting i huset. Døre der åbner og lukker af sig selv, fodtrin på førstesalen selv der ikke er nogen deroppe og lys der tænder og slukker. Den ene gang har vi haft et musik anlæg der gik igang kl 2 om natten, imens ungerne sov og UDEN af være sat til i en stikkontakt.

HJÆLP!

/Mette

Spøgelser med sorte øjne, lyder ikke som nogen rare. Jeg ville få nogen ud og tjekke huset, sende dem videre, når de nu påvirker  din datters søvn, så meget som den gør. 

Børn er super modtagelige overfor sådan nogle ting, og jeg vil soge de skal fjernes, så hun kan sove igen.  

Anmeld

5. november 2014

Musen5

Det er efterhånden oxo den konklusion vi er kommet hen imod..

Men hvor pokker finder man "sådan en" Kan man google det?

/M

Anmeld

5. november 2014

Kay

Hvor i landet? Kender en dygtig en i Nordsjælland nemlig... hun har hjulpet mine forældre med at slippe af med deres ubudne gæster

Kender selv alt for godt det med ånder og de er ikke alle lige søde 

Anmeld

5. november 2014

Musen5

Kay skriver:

Hvor i landet? Kender en dygtig en i Nordsjælland nemlig... hun har hjulpet mine forældre med at slippe af med deres ubudne gæster

Kender selv alt for godt det med ånder og de er ikke alle lige søde 

Desværre bor jeg i den stik modsatte ende - Sønderborg.

Der er desværre nok lidt for langt

Anmeld

5. november 2014

tithi

Musen5 skriver:

Jeg kan muligvis hjælpe med en kontakt. Skriv privat hvis det har interesse

Anmeld

5. november 2014

L-Mortil3

Uden at lyde alt for ondsvag, så så jeg et program om det fra år tilbage, børns hjerne er gode til at koble det fra hvis man har held af at anerkende at "de" er der og gøre noget ved det.. I programmet havde de en "monster spray" (vand i sprayflaske, med bum ... Lavendel? i, beroligende duft) og så sprayede man rummet med barnet om aftenen og sagde nu havde man sprayet, og det kunne monstrene ikke lide, så de kommer ikke.

denne metode gjorde at børnene i udsendelsen som mere tungt og roligt . (Man er mere urolig hvis man ved der er noget, eller der KAN komme noget...

Måske det var en ide?

Anmeld

5. november 2014

Musen5

L-Mortil2 skriver:

Uden at lyde alt for ondsvag, så så jeg et program om det fra år tilbage, børns hjerne er gode til at koble det fra hvis man har held af at anerkende at "de" er der og gøre noget ved det.. I programmet havde de en "monster spray" (vand i sprayflaske, med bum ... Lavendel? i, beroligende duft) og så sprayede man rummet med barnet om aftenen og sagde nu havde man sprayet, og det kunne monstrene ikke lide, så de kommer ikke.

denne metode gjorde at børnene i udsendelsen som mere tungt og roligt . (Man er mere urolig hvis man ved der er noget, eller der KAN komme noget...

Måske det var en ide?

Det vil jeg helt sikkert prøve ... Det kan jo være det hjælper

/M

Anmeld

5. november 2014

Kay

Musen5 skriver:

Det var ærgerligt min erfaring er desværre at der er mange svindlere der ude 

Anmeld

5. november 2014

Sajida2006

Stakkels piger altså �� jeg ville skrive privat til dig kære ts men er ny på siden og ikke så avanceret og kan ikke finde ud af det... Måske du kan skrive orivat til mig så jeg kan besvare beskeden? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.