Nogen der kender til Kolesteatom (benæder)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2016

Sommersol77

Hvilket hospital er du blevet opereret på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2016

mikkeline81

Sommersol77 skriver:

Hvilket hospital er du blevet opereret på?

ved ikke med de andre men jeg blev på Holstebro sygehus og det er jeg MEGET glad for.!  var først meningen det skulle være Viborg, men sygehusets øre-næse-hals læge (Steen et eller andet) er jeg ikke så vild med. Jeg er en del sensitiv når det kommer til ørene, så jeg hyler hver gang nogen bare Tænker på at se mig i ørene... 

Anmeld Citér

10. april 2016

Line9999

Jeg ved ikke hvor i andre er er blevet operet men jeg er blevet 5 gange i Holstebro ved en læge ved navn Michael og det er jeg meget glad for han er en rigtig dygtig læge og hvis det ikke havde været for ham havde jeg ikke været her idag men jeg er også blevet operet i Århus på universitets hospitalet og der var det to læger ved navn Anders og Lars og de var også meget dygtige 

Anmeld Citér

13. april 2016

mikkeline81

Line9999 skriver:

Jeg ved ikke hvor i andre er er blevet operet men jeg er blevet 5 gange i Holstebro ved en læge ved navn Michael og det er jeg meget glad for han er en rigtig dygtig læge og hvis det ikke havde været for ham havde jeg ikke været her idag men jeg er også blevet operet i Århus på universitets hospitalet og der var det to læger ved navn Anders og Lars og de var også meget dygtige 

Det lyder da voldsomt, var der komplikationer? 

Anmeld Citér

26. juni 2016

Lykkebølle

Jeg er blevet opereret2 gange som 10 og 12 årig. Første gang var en meget stor omgang hvor de rekonstrueret mine øre knogler hammer, stigbøjler osv. Og anden gang var igennem øret og der var benæderene ikke så udbredt som først. Men i dag mange år efter har 70 procent høre nedsættelse da min stigbøjle er smuldret væk og har gentagne polypper i øret som jeg får renset op hver trejde måned. Jeg skal ind til august og ha sat et baha høreapparat fast (en skrue hvor man klikker apparatet på) 

hvordan har i det efter jeres operationer ? 

Anmeld Citér

26. juni 2016

mikkeline81

Lykkebølle skriver:

Jeg er blevet opereret2 gange som 10 og 12 årig. Første gang var en meget stor omgang hvor de rekonstrueret mine øre knogler hammer, stigbøjler osv. Og anden gang var igennem øret og der var benæderene ikke så udbredt som først. Men i dag mange år efter har 70 procent høre nedsættelse da min stigbøjle er smuldret væk og har gentagne polypper i øret som jeg får renset op hver trejde måned. Jeg skal ind til august og ha sat et baha høreapparat fast (en skrue hvor man klikker apparatet på) 

hvordan har i det efter jeres operationer ? 

Jeg blev opereret for første gang for et år siden, og frygter hvornår næste gang bliver...synes jeg har læst at de fleste bliver op mange gange. .�� håber dig høreapparat kommer til at fungere som det skal ��

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Mallefo

mikkeline81 skriver:

Jeg blev opereret for første gang for et år siden, og frygter hvornår næste gang bliver...synes jeg har læst at de fleste bliver op mange gange. .�� håber dig høreapparat kommer til at fungere som det skal ��

Jeg blev opereret i mandags. Jeg har siden jeg var 9 år, lidt meget af mellemørebetændelse. Jeg fik konstateret benæder i venstre øre, og det skulle opereres. Operationen tog 2,5 timer, de er gået ind via øregangen, og også bagved øret. Mit øre stritter en del, måske jeg får er et nyt kendetegn�� Jeg har haft ondt de første dage, men inden operationen havde jeg dagligt ondt,  og var svimmel, så allerede nu er det bedre. Største frustration lige nu, er at acceptere de tog jeg ikke kan/må her i starten. Jeg har ikke fået at vide, at det kan komme igen, så det vil jeg da snakke med lægen om, når jeg skal til kontrol. Jeg er blevet opereret på Køge Sygehus, og har kun ros til læger og sygeplejersker.

Anmeld Citér

2. september 2022

Mikkeline1981

Hej alle sammen Mikkeline81 her��.              Vil lige høre hvordan det går med jer. Er i ved godt mod eller stadig i "benæder-systemet"? Hilsen Mikkeline81

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.