Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Missy_B skriver: Men så deler du det bare op vand når du laver grøden - og mme pulver først når du har genopvarmet Det giver det samme Prøv dig evt frem med et par prøveportioner, så finder du stille og roligt ud af blandingsforholdene
Men så deler du det bare op
vand når du laver grøden - og mme pulver først når du har genopvarmet
Det giver det samme
Prøv dig evt frem med et par prøveportioner, så finder du stille og roligt ud af blandingsforholdene
Nå ja, selvfølgelig
Tak for hjælpen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babykogebogen.dk bruger jeg..
MummiT skriver: Uh hvor går det stærkt! Min søde pige er nu 4 mdr, og imorgen starter vi lige så stille op med grød. Hun er godt grundsulten, og er indtil videre blevet "holdt hen" med vælling hver aften, da hun allerede som 3 mdr var for sulten til at nøjes med mælk. - Hun er en stor pige, og både mor og far sku også have mere end mælk fra 3 mdr Men i den forbindelse har jeg lidt spørgsmål. Hun skal jo ikke have mere end et par skefulde til at starte med, for at tage hensyn til hendes mave. Så mit spørgsmål er, kan man gemme grød der er lavet på mme? Evt i fryser? Eller kan starte med at lave den uden mme, gemme grøden og så bare blande med mme når det skal bruges? Og hvilke opskrifter har I brugt, da I startede?
Uh hvor går det stærkt!
Min søde pige er nu 4 mdr, og imorgen starter vi lige så stille op med grød. Hun er godt grundsulten, og er indtil videre blevet "holdt hen" med vælling hver aften, da hun allerede som 3 mdr var for sulten til at nøjes med mælk. - Hun er en stor pige, og både mor og far sku også have mere end mælk fra 3 mdr
Men i den forbindelse har jeg lidt spørgsmål.
Hun skal jo ikke have mere end et par skefulde til at starte med, for at tage hensyn til hendes mave. Så mit spørgsmål er, kan man gemme grød der er lavet på mme? Evt i fryser? Eller kan starte med at lave den uden mme, gemme grøden og så bare blande med mme når det skal bruges?
Og hvilke opskrifter har I brugt, da I startede?
Jeg har brugt denne fra Sundhedsstyrelsen:
https://sundhedsstyrelsen.dk/da/udgivelser/2014/~/media/94EE71F226AD4CFBBE6CF66D2402B3C9.ashx
og en der hedder "Barnemad" fra Mejeriforeningen
Her koger jeg grøden på vand og pisker MME-pulver i efterfølgende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128