Er det normalt efter inseminering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2014

Os&lilledig

friis skriver:

Ja jeg krydser forvis begge hvornår har du testdag ? 

Først den 17 der er lææææænge til.. Hader ventetiden!! 

Hvordan gik det efter dine 19 mil ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

friis

Os&lilledig skriver:

19 mil?? Tror du forveksler mig 

jeg har test dag på mandag - ventetiden er alt for lang , især det man ikke luge kan smuge teste før tid pga ovitrelle

Anmeld

4. november 2014

friis

Os&lilledig skriver:

19 mil?? Tror du forveksler mig , vikar ikke gået noget antal , hun plejer bare at sige super god sæd kvalitet , og så lever min mand højt på det i et par dage hver gang ;D

jeg har test dag på mandag - ventetiden er alt for lang , især det man ikke luge kan smuge teste før tid pga ovitrelle

Anmeld

4. november 2014

Mutti2B

Jeg havde det på samme måde i mit 6. forsøg - hvor jeg blev gravid 

Klinikken sagde at i nogle tilfælde sætter ægget sig fast hurtigt og at det var det jeg havde mærket. 

Anmeld

4. november 2014

Os&lilledig

friis skriver:

19 mil?? Tror du forveksler mig , vikar ikke gået noget antal , hun plejer bare at sige super god sæd kvalitet , og så lever min mand højt på det i et par dage hver gang ;D

Ja det er nogen som er meget påvirket af ovitrelle. Jeg kunne slet ikke lave en positiv test sidst, til trods for ovitrelle. Prøvede nemlig efter 5 dage. 

Anmeld

4. november 2014

Os&lilledig

Mutti2B skriver:

Jeg havde det på samme måde i mit 6. forsøg - hvor jeg blev gravid 

Klinikken sagde at i nogle tilfælde sætter ægget sig fast hurtigt og at det var det jeg havde mærket. 

Det kunne være rart hvis det gad at lykkes.. Det sgu sejt at prøve 6 gange. Det ville jeg slet ikke kunne holde til!! 

Anmeld

16. november 2014

Strikken

Jeg oplevede det samme, her ved 2. insemination. Gik 5 dage over tid og fik en ekstra lille streg, men desværre også mens idag:-(

Så jeg skal igang med endnu en cyklusscanning imorgen og så er der forhåbentlig bid næste gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.