Er det normalt efter inseminering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. november 2014

Os&lilledig

Jeg blev insemineret i lørdags, og idag, 2 dage efter har jeg ret mange "sidestik" det jamre sådan i venstre side, og der er øget udflåd produktion. Er det pga. irritation efter insemineringen? Nogen der har prøvet noget ligende og skal jeg være nervøs?  

Os&lilledig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

esioul

Os&lilledig skriver:

Jeg blev insemineret i lørdags, og idag, 2 dage efter har jeg ret mange "sidestik" det jamre sådan i venstre side, og der er øget udflåd produktion. Er det pga. irritation efter insemineringen? Nogen der har prøvet noget ligende og skal jeg være nervøs?  

Os&lilledig <3

Det er helt normalt

Anmeld

3. november 2014

Os&lilledig

esioul skriver:

Det er helt normalt

Mange tak det går sådan helt over lænden. Det er en mystisk følelse

Anmeld

3. november 2014

dorthemus

Sådan havde jeg det også - og jeg var gravid 

Anmeld

3. november 2014

friis

Det er meget normalt

du skal regne med der jo er en kæmpe fest oppe i æggelederne , der er pludselig kommet langt flere sædceller op ind hvad der normalt ville - så de er såment bare vilde der oppe de små svømmere , så æggestokkene arbejder på højtryk

Anmeld

4. november 2014

Os&lilledig

friis skriver:

Det er meget normalt

du skal regne med der jo er en kæmpe fest oppe i æggelederne , der er pludselig kommet langt flere sædceller op ind hvad der normalt ville - så de er såment bare vilde der oppe de små svømmere , så æggestokkene arbejder på højtryk

Fik også 19 millioner hurtig svømmende.. De siger 5 millioner er minimum. Så 19 millioner er også helt vildt jo.. Tusind mange tak for det fine svar.. Det er rart med lidt feedback.. Så krydser vi fingre, denne gang ❤️

Anmeld

4. november 2014

Os&lilledig

dorthemus skriver:

Sådan havde jeg det også - og jeg var gravid 

Åh det må du slet ikke sige 

Gad godt at det var derfor denne gang.. Sidst gildet ikke så godt 

Anmeld

4. november 2014

fru_winther

19 millioner! sådan! 

Gid det var mig.

Men jeg som får omtrent 4 millioner blev gravid i første forsøg. endte dog ud i GUL men alligevel er der gode odds for dig  (Bare rolig har dårlige æggeledere)

Det ret så normalt at man mærker alting mere end ved en normal befrugtning.

Krydser for jer 

Anmeld

4. november 2014

Os&lilledig

fru_winther skriver:

19 millioner! sådan! 

Gid det var mig.

Men jeg som får omtrent 4 millioner blev gravid i første forsøg. endte dog ud i GUL men alligevel er der gode odds for dig  (Bare rolig har dårlige æggeledere)

Det ret så normalt at man mærker alting mere end ved en normal befrugtning.

Krydser for jer 

Det er nogen der kan var :p  

er måske meget glad for at det ikke lykkes første gang, for ville umuligt have fået et klogt Barn ud af det, eftersom 14 milioner ikke kunne finde ægget :p

super flot at blive gravid med 4 mil og dårlig æggelederne  

TILLYKKE...! 

Anmeld

4. november 2014

friis

Os&lilledig skriver:

Fik også 19 millioner hurtig svømmende.. De siger 5 millioner er minimum. Så 19 millioner er også helt vildt jo.. Tusind mange tak for det fine svar.. Det er rart med lidt feedback.. Så krydser vi fingre, denne gang ❤️

Ja jeg krydser forvis begge hvornår har du testdag ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.