2. Barn - 18+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2014

TrineMine86

Linkae skriver:

Pige 

Spændende - vi tror alle herhjemme på endnu en dreng  Update på torsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Ja de bliver da så stolte over at få en lillesøster bare barnet er sund og rask så er vi lykkelige 

Jeg var også ramt af kvalme og opkast med Magnus, men denne gang har det været ekstremt, har været sygemeldt i en måned og været på sygehuset hver tirsdag og fået væske i drop osv, har været hunde dårlig, men det er heldigvis ovre nu 

Hvordan går det så med dig nu? 

Ej puha, du har da godt nok også været hårdt ramt så 

Går det bedre nu?

jeg mærker kun ganske lidt til kvalmen efterhånden... Måske et par gange i ugen nu, hvor det tidligere var hele dagen lang... Så det er til at leve med  

Anmeld

4. november 2014

TrineMine86

VNB skriver:

Ej puha, du har da godt nok også været hårdt ramt så 

Går det bedre nu?

jeg mærker kun ganske lidt til kvalmen efterhånden... Måske et par gange i ugen nu, hvor det tidligere var hele dagen lang... Så det er til at leve med  

Ja har det meget bedre, har lyst til mad igen, kaster stort set ikke op mere - er begyndt at tage på i stedet for at tabe mig og jeg mærker kun til kvalmen en sjælden gang imellem..

men ja, det var sgu hårdt - kunne ikke holde noget i mig, ikke rigtig være der for familien, lå i min seng det meste af dagen.. Så er så glad for at have det godt igen - det må også være hårdt st lide sf kvalme og have 2 børn at tage sig af? 

Anmeld

4. november 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Ja har det meget bedre, har lyst til mad igen, kaster stort set ikke op mere - er begyndt at tage på i stedet for at tabe mig og jeg mærker kun til kvalmen en sjælden gang imellem..

men ja, det var sgu hårdt - kunne ikke holde noget i mig, ikke rigtig være der for familien, lå i min seng det meste af dagen.. Så er så glad for at have det godt igen - det må også være hårdt st lide sf kvalme og have 2 børn at tage sig af? 

Godt at høre at du er ved at være ovre det! 

Jo der var godt nok nogle dage hvor jeg synes at det var lidt hårdt med kvalme, træthed og 2 små børn der ikke helt forstod hvorfor mor lå "syg"...

Men det har nu heldigvis ikke været så slemt at jeg har måtte sygemeldes for det. 

Anmeld

6. november 2014

TrineMine86

VNB skriver:

Godt at høre at du er ved at være ovre det! 

Jo der var godt nok nogle dage hvor jeg synes at det var lidt hårdt med kvalme, træthed og 2 små børn der ikke helt forstod hvorfor mor lå "syg"...

Men det har nu heldigvis ikke været så slemt at jeg har måtte sygemeldes for det. 

Vi skal have en lillebror ����

Anmeld

6. november 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Vi skal have en lillebror ����

Åååårh hvor dejligt!!!!! 

Det blir da bare så godt til søde Magnus! Kæmpe stort tillykke 

Anmeld

7. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.