2. Barn - 18+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.975 visninger
16 svar
12 synes godt om
3. november 2014

TrineMine86

I lørdags skiftede jeg til endnu en ny uge 

Vi ved stadig ikke om det er en lillebror eller lillesøster - nogen der tør komme med et gæt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Stjerneskud84

TrineMine86 skriver:

Vi ved stadig ikke om det er en lillebror eller lillesøster - nogen der tør komme med et gæt? 

Så fin 

Gætter på en pige... 

Anmeld

3. november 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Så fin! 

Min umiddelbare mavefornemmelse når jeg lige ser billedet, er at der gemmer sig en lillesøster derinde  

Anmeld

4. november 2014

TrineMine86

Stjerneskud84 skriver:

Så fin 

Gætter på en pige... 

Spændende - herhjemme gætter vi alle på dreng 

Anmeld

4. november 2014

TrineMine86

VNB skriver:

Så fin! 

Min umiddelbare mavefornemmelse når jeg lige ser billedet, er at der gemmer sig en lillesøster derinde  

Tak 

Vi gætter alle sammen på dreng - vi har bestilt kønsscanning til på torsdag, så det bliver spændende 

Anmeld

4. november 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Tak 

Vi gætter alle sammen på dreng - vi har bestilt kønsscanning til på torsdag, så det bliver spændende 

Spændende!! 

Og kan da bestemt kun anbefale en lillebror  Vores to drenge har SÅ meget glæde af hinanden! 

....Nogle gange kan jeg faktisk blive helt nervøs for om lillesøster overhovedet kommer til at "passe ind" i deres brødre-symbiose  

Anmeld

4. november 2014

TrineMine86

VNB skriver:

Spændende!! 

Og kan da bestemt kun anbefale en lillebror  Vores to drenge har SÅ meget glæde af hinanden! 

....Nogle gange kan jeg faktisk blive helt nervøs for om lillesøster overhovedet kommer til at "passe ind" i deres brødre-symbiose  

Vi vil skal også gerne have en lillebror  Men tror dette bliver sidste barn og må da indrømme det også kunne være sjovt at få en af hver 

Tror du ikke de får sådan et helt specielt forhold når nu det er deres lillesøster, hende skal de passe på og beskytte osv, tror ikke du skal være nervøs 

Anmeld

4. november 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Vi vil skal også gerne have en lillebror  Men tror dette bliver sidste barn og må da indrømme det også kunne være sjovt at få en af hver 

Tror du ikke de får sådan et helt specielt forhold når nu det er deres lillesøster, hende skal de passe på og beskytte osv, tror ikke du skal være nervøs 

Kan sagtens følge dig

Vi regnede faktisk også med at det var endnu en dreng her tredje gang... For Endnu en lillebror skulle da være mere end velkommen

Men at få lov til at prøve begge dele er jo fantastisk  Og jo sådan to storebrødre vil sikkert passe rigtig godt på en lille bitte lillesøster. 

GODT at man heldigvis ikke selv vælger 

Ih det bliver spændende med jeres scanning på torsdag! Venter spændt på en Update 

Har du det ellers godt??? Hos mig holdt teorien om piger og kvalme nemlig stik  Har jeg slet ikke haft med drengene... 

Anmeld

4. november 2014

TrineMine86

VNB skriver:

Kan sagtens følge dig

Vi regnede faktisk også med at det var endnu en dreng her tredje gang... For Endnu en lillebror skulle da være mere end velkommen

Men at få lov til at prøve begge dele er jo fantastisk  Og jo sådan to storebrødre vil sikkert passe rigtig godt på en lille bitte lillesøster. 

GODT at man heldigvis ikke selv vælger 

Ih det bliver spændende med jeres scanning på torsdag! Venter spændt på en Update 

Har du det ellers godt??? Hos mig holdt teorien om piger og kvalme nemlig stik  Har jeg slet ikke haft med drengene... 

Ja de bliver da så stolte over at få en lillesøster bare barnet er sund og rask så er vi lykkelige 

Jeg var også ramt af kvalme og opkast med Magnus, men denne gang har det været ekstremt, har været sygemeldt i en måned og været på sygehuset hver tirsdag og fået væske i drop osv, har været hunde dårlig, men det er heldigvis ovre nu 

Hvordan går det så med dig nu? 

Anmeld

4. november 2014

Linkae

Pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.