Menstruation???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg tænker at du skal bede din læge om henvisning til gynækolog og scanning ved denne, din læge kan ikke se alt ved en almindelig gynækologisk undersøgelse..

Det kan være at det er en ide. Tænker bare at, hvis blodprøverne er helt normale, så ville det være underligt hvis der skulle være noget, og hvad kunne det dog være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det kan være at det er en ide. Tænker bare at, hvis blodprøverne er helt normale, så ville det være underligt hvis der skulle være noget, og hvad kunne det dog være?

Man kan se mange ting ud af blodprøver, men ikke hvordan dine æggeledere har det, hvordan din livmoder har det osv..

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Man kan se mange ting ud af blodprøver, men ikke hvordan dine æggeledere har det, hvordan din livmoder har det osv..

Ja okay. :/

Anmeld

4. november 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hej. Jeg håber virkelig der er nogle derude som kan være til hjælp.

- jeg har ikke haft min menstruation i snart halvandet år. Jeg har været ved lægen MANGE gange, fået lavet en underlivsundersøgelse, hvor alt så normalt ud. Jeg har fået taget diverse blodprøver af mine hormoner. Og alt ser også ganske fint ud. Så mit KÆMPE spørgesmål er så.. Er der nogle der har prøvet at være i samme båd som mig, og som evt. Har fået deres menstruation tilbage helt af sig selv, eller hvordan. Jeg er et stort spørgesmålstegn, og er ved at blive Vandvittig. Håber inderligt at der er nogle som kan hjælpe! :-)!!!!

Jeg prøvede det for ca. 10 års tid siden, hvor jeg ikke havde min mens i 1,5-2 år efter p-pillestop. Jeg fik en henvisning til en gynækolog. 

Jeg blev undersøgt og alt så fint ud. Jeg kan huske, at gynækologen udskrev nogle piller på recept og vupti, så kom min mens igen 

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Jeg prøvede det for ca. 10 års tid siden, hvor jeg ikke havde min mens i 1,5-2 år efter p-pillestop. Jeg fik en henvisning til en gynækolog. 

Jeg blev undersøgt og alt så fint ud. Jeg kan huske, at gynækologen udskrev nogle piller på recept og vupti, så kom min mens igen 

Det var da dejligt at høre en som har prøvet det samme som mig��.

- men, de piller du fik, var det nogle du tog på af så? Jeg er nemlig sammentidig igang med at tabe mig, så vil jo nødig tage på. Hihi 

Anmeld

4. november 2014

Betunia

Hej med dig �� jeg har prøvet det samme som dig, fik en henvisning til en special læge i underlivet. Han kunne se klart og tydeligt at jeg led af PCOS, på trods af alle mine prøver så pæne ud. Den dag idag spiser jeg P-piller i 3 mdr holder pause og får så   min mens. Men hvis jeg stopper med dem udebliver min mems også. Prøver du at blive gravid? For jeg fik afvide jeg skulle gøre denne måde jeg gør og så satse på at blive gravid de første 1-3 mdr. Ellers starte op på P-piller igen 3 mdr osv osv....

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

bettina Lundhede Christensen skriver:

Hej med dig �� jeg har prøvet det samme som dig, fik en henvisning til en special læge i underlivet. Han kunne se klart og tydeligt at jeg led af PCOS, på trods af alle mine prøver så pæne ud. Den dag idag spiser jeg P-piller i 3 mdr holder pause og får så   min mens. Men hvis jeg stopper med dem udebliver min mems også. Prøver du at blive gravid? For jeg fik afvide jeg skulle gøre denne måde jeg gør og så satse på at blive gravid de første 1-3 mdr. Ellers starte op på P-piller igen 3 mdr osv osv....

Ja okay. Jamen, jeg har hverken for mange mandelige kønshormoner eller noget, så burde man ikke kunne se det på en blodprøve?

- nej, jeg prøver ikke på at blive gravid, men vil bare gerne have mil mens. Så når jeg engang gerne vil, så er der styr på det hele.

Anmeld

4. november 2014

modesty

Hvis du ikke har været til gynækolog endnu, skal du skynde dig at få en henvisning af din læge og komme afsted. Vildt mærkeligt at din læge ikke har sendt dig til gyn for lang tid siden. 

En praktiserende læge er slet ikke kompetent nok til at udrede dig. Du skal bl.a. have scannet dit underliv. Og en gynækolog ved også hvad der kan gøres for at få menstruationen i gang igen, med hormonbehandling, hvis du ønsker det.

P-piller er noget lort. Jeg kender efterhånden en hel del der har fået fucked deres cyklus helt op på grund af p-piller.

Anmeld

4. november 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Det var da dejligt at høre en som har prøvet det samme som mig��.

- men, de piller du fik, var det nogle du tog på af så? Jeg er nemlig sammentidig igang med at tabe mig, så vil jo nødig tage på. Hihi 

Nej, det var kun et par stykker jeg fik, så ikke nogle jeg tog på af. 

Jeg kan seriøst ikke huske hvad de hed, men jeg fik dem på recept af gynækologen 

Men jeg synes du skal tage kontakt til din læge, og få en henvisning til en gynækolog, så du kan blive undersøgt 

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

Ja okay. Jamen, jeg må lige have fat i min læge, så han kan sende mig videre, det er ihvertfald træls at rende rundt uden menstruation. Min læge siger at jeg bare skal være glad, nu når jeg er fri for den, men det køre i mine tanker hele tiden, så det ikke så let at være glad desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.