Menstruation???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.139 visninger
19 svar
1 synes godt om
3. november 2014

Anonym trådstarter

Hej. Jeg håber virkelig der er nogle derude som kan være til hjælp.

- jeg har ikke haft min menstruation i snart halvandet år. Jeg har været ved lægen MANGE gange, fået lavet en underlivsundersøgelse, hvor alt så normalt ud. Jeg har fået taget diverse blodprøver af mine hormoner. Og alt ser også ganske fint ud. Så mit KÆMPE spørgesmål er så.. Er der nogle der har prøvet at være i samme båd som mig, og som evt. Har fået deres menstruation tilbage helt af sig selv, eller hvordan. Jeg er et stort spørgesmålstegn, og er ved at blive Vandvittig. Håber inderligt at der er nogle som kan hjælpe! :-)!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Anonym trådstarter

Ingen? :/

Anmeld

3. november 2014

got2b

Anonym skriver:

- jeg har ikke haft min menstruation i snart halvandet år. Jeg har været ved lægen MANGE gange, fået lavet en underlivsundersøgelse, hvor alt så normalt ud. Jeg har fået taget diverse blodprøver af mine hormoner. Og alt ser også ganske fint ud. Så mit KÆMPE spørgesmål er så.. Er der nogle der har prøvet at være i samme båd som mig, og som evt. Har fået deres menstruation tilbage helt af sig selv, eller hvordan. Jeg er et stort spørgesmålstegn, og er ved at blive Vandvittig. Håber inderligt at der er nogle som kan hjælpe! :-)!!!!

Jeg har prøvet hvor jeg kun fik det hver 3 måned, det skyldes så p-pille stop. Så kan desværre ikke sige noget om hvorfor du ik har fået det, og så i så lang tid.

Anmeld

3. november 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Du motionerer ikke for meget?

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

- altså, det er faktisk også efter at jeg stoppede på p-piller, at det hele ligesom gik i stå. Der jeg stoppede med dem, havde jeg ikke min mens. I ca. 5-6 måneder. Så kom den så tilbage, men meget sparsom, også har jeg ikke set skyggen af den i godt halvandet år nu! :/ 

- men, nej jeg dyrker overhovedet ikke for meget motion. ( nærmere for lidt) hihi :-) 

Anmeld

3. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

- altså, det er faktisk også efter at jeg stoppede på p-piller, at det hele ligesom gik i stå. Der jeg stoppede med dem, havde jeg ikke min mens. I ca. 5-6 måneder. Så kom den så tilbage, men meget sparsom, også har jeg ikke set skyggen af den i godt halvandet år nu! :/ 

- men, nej jeg dyrker overhovedet ikke for meget motion. ( nærmere for lidt) hihi :-) 

Det er vist noget med at hvis man vejer al for lidt eller al for meget kan det godt få mens til at stoppe?. 

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det er vist noget med at hvis man vejer al for lidt eller al for meget kan det godt få mens til at stoppe?. 

Ja, det har jeg også hørt. Og ja, jeg vejer da lidt til den gode side, men.. Ifølge min læge, har det ikke noget med min vægt at gøre. 

- ville ønske at der var en anden i samme båd! :-( 

Anmeld

3. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja, det har jeg også hørt. Og ja, jeg vejer da lidt til den gode side, men.. Ifølge min læge, har det ikke noget med min vægt at gøre. 

- ville ønske at der var en anden i samme båd! :-( 

Hmm... Og dine blodprøver var fine? Og scanning?

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hmm... Og dine blodprøver var fine? Og scanning?

Mine blodprøver var fine, og helt normale. Er dog ikke blevet scannet?

Anmeld

3. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Mine blodprøver var fine, og helt normale. Er dog ikke blevet scannet?

Jeg tænker at du skal bede din læge om henvisning til gynækolog og scanning ved denne, din læge kan ikke se alt ved en almindelig gynækologisk undersøgelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.