Bind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2014

Mor1986

Pigent skriver:

Jeg bruger libresse bind og har brugt dem i nogle år. Her de sidste par gange jeg har haft mens, begynder jeg og klø af dem. Skal lige siges jeg har oplevet det før og det hjælper at skifte til et andet mærke.

Kan man finde et bind der kan erstatte libresse maxi natbind? 

Jeg synes altid jeg bliver skuffet over de billig bind. Har lige købt mærket vores i bilka. De er tykke, men meget smalle. Det skal være et tykt, bredt og med vinger natbind. 

Jeg bruger de billige fra Coop. Kvickly er vist de eneste der sælger dem. Synes de er gode og de er ikke smalle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Pigent

Jeg vil prøve always natbind men kan bare bedst lide de tykke. 

Anmeld

4. november 2014

B&J

Pigent skriver:

Kan se i alle er til always, men de laver jo ikke de tykke natbind

Altså jeg bløder Rigtig meget og jeg bruger always nat bind og de suger rigtig fint og sidder godt og jeg klør ikke eller noget...

MEN MEN der jo også være andre grunde til du klør..

1. hvis man er ny barberet
  2. hvis man får tør hud efter at ha gået med det i et stykke tid..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2014

Rockertand

Pigent skriver:

Kan se i alle er til always, men de laver jo ikke de tykke natbind

Jeg tror måske, at du finder tryghed i, at de er tykke, det synes jeg blot er til besvær, og at der er større fare for at bløde ved siden af.

Always' natbind er supergode og skal nok klare det, de er lækre og smidige at have på, så prøv dem

Anmeld

4. november 2014

Pigent

Vil prøve always 

Anmeld

4. november 2014

L-Mortil3

Pigent skriver:

Jeg vil prøve always natbind men kan bare bedst lide de tykke. 

Kan godt følge dig, men det er falsk tryghed har jeg erfaret, de tynde fra allways (testet bedst i test i øvrigt) kan suge rigtig meget, og er dem der hurtigst suger blodet ned og væk fra huden :-)

Anmeld

5. november 2014

Pigent

L-Mortil2 skriver:

Kan godt følge dig, men det er falsk tryghed har jeg erfaret, de tynde fra allways (testet bedst i test i øvrigt) kan suge rigtig meget, og er dem der hurtigst suger blodet ned og væk fra huden :-)

Jeg prøver always og giver den en chance  jeg brugte dem faktisk den gang jeg lige havde fået mens, det var dem min mor købte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.