Bind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
16 svar
9 synes godt om
3. november 2014

Pigent

Jeg bruger libresse bind og har brugt dem i nogle år. Her de sidste par gange jeg har haft mens, begynder jeg og klø af dem. Skal lige siges jeg har oplevet det før og det hjælper at skifte til et andet mærke.

Kan man finde et bind der kan erstatte libresse maxi natbind? 

Jeg synes altid jeg bliver skuffet over de billig bind. Har lige købt mærket vores i bilka. De er tykke, men meget smalle. Det skal være et tykt, bredt og med vinger natbind. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Rockertand

Pigent skriver:

Jeg bruger libresse bind og har brugt dem i nogle år. Her de sidste par gange jeg har haft mens, begynder jeg og klø af dem. Skal lige siges jeg har oplevet det før og det hjælper at skifte til et andet mærke.

Kan man finde et bind der kan erstatte libresse maxi natbind? 

Jeg synes altid jeg bliver skuffet over de billig bind. Har lige købt mærket vores i bilka. De er tykke, men meget smalle. Det skal være et tykt, bredt og med vinger natbind. 

Jeg har altid brugt Always, jeg synes, at Libresse er SÅ dårlige sammenlignet med dem, og hvis jeg får købt en pakke Libresse,  fordi de lige er på tilbud, ender jeg altid med at smide dem ud og købe Always i stedet, utroligt at jeg gider blive ved...

Anmeld

3. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Rockertand skriver:

Jeg har altid brugt Always, jeg synes, at Libresse er SÅ dårlige sammenlignet med dem, og hvis jeg får købt en pakke Libresse,  fordi de lige er på tilbud, ender jeg altid med at smide dem ud og købe Always i stedet, utroligt at jeg gider blive ved...

Enig her. Vh stine

Anmeld

3. november 2014

Bshizzle

Rockertand skriver:

Enig her osse.. 

Jeg er altid tilfreds med Always 

Anmeld

3. november 2014

EAF

Rockertand skriver:

Enig 

Anmeld

3. november 2014

Pigent

Kan se i alle er til always, men de laver jo ikke de tykke natbind

Anmeld

3. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ellers laver Tenna nogle gode tykke bind 

Anmeld

4. november 2014

Kay

Rockertand skriver:

Har det på nøjagtig samme måde 

Anmeld

4. november 2014

Kay

Pigent skriver:

Kan se i alle er til always, men de laver jo ikke de tykke natbind

Hvorfor skal de være tykke? Jeg har pco og styrt bløder og kan sige at Always natbind godtnok ikke er tykke men de suger... har oplevet at de tykke libress ikke når at suge ordentligt så det bare løber ud over kanten

Anmeld

4. november 2014

L-Mortil3

Prøv tena fra apoteket, de fåes med vinger, måske de duer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.