Direkte usmageligt eller en fantastisk god idé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

helle85

Mama85 skriver:

Det ville også være et hit her-hos den store.. Her er et par billeder af tallerknerne 

jeg har lidt af det som jeg købte da børnene var små, og de bliver så glade jule aften nå vi bruger det 

jeg kunne godt tænke mig resten af sættet (men det bliver nok ikke muligt før om mange år desværre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Mama85

helle85 skriver:

jeg har lidt af det som jeg købte da børnene var små, og de bliver så glade jule aften nå vi bruger det 

jeg kunne godt tænke mig resten af sættet (men det bliver nok ikke muligt før om mange år desværre)

Det kan jeg godt forstå- men som en anden skrev, så kan man bare bruge det hele december måned, så får man da lidt mere ud af det når det faktisk er i den prisklasse de er i  

Anmeld

4. november 2014

Loa

Mama85 skriver:

Ja, det ved jeg ikke  Det er bare en af de ting hvor jeg tænker: det er simpelthen fantastisk, eller er det nu også det?  

Disney er da skønt, og julen er børnenes fest, så hvorfor dog ikke kombinere det

Anmeld

4. november 2014

Mama85

Loa skriver:

Disney er da skønt, og julen er børnenes fest, så hvorfor dog ikke kombinere det

Præcis 

Anmeld

4. november 2014

modesty

Mama85 skriver:

Hej 

Jeg har genopdaget Disney's juleservice, og jeg synes at det er fantastisk dejligt barnligt og festligt, hvilket kommer meget bag på mig, plejer at have musselmalet på bordet ved "særlige" lejligheder..men jeg tænker om Disney's juleservice er direkte usmageligt eller fantastisk til julebrug nu hvor vi har 3 børn? Hvad synes I? Vi plejer at holde juleaften hos mine svigerforældre, men vi ville da kunne bruge det til frokost  

Er det ikke helt ligegyldigt hvad andre synes? Jeg synes personligt at det er enormt grimt - men hvis ungerne elsker Disney, er det da bare helt fint. Vi har også ting i hjemmet som jeg synes er grimme, men som er her fordi min søn elsker dem. 

Anmeld

4. november 2014

Mama85

modesty skriver:

Er det ikke helt ligegyldigt hvad andre synes? Jeg synes personligt at det er enormt grimt - men hvis ungerne elsker Disney, er det da bare helt fint. Vi har også ting i hjemmet som jeg synes er grimme, men som er her fordi min søn elsker dem. 

Jo, fuldstændig.. Jeg kunne simpelthen ikke bestemme mig for om jeg hadede det fordi at det ikke er det kønneste, eller om jeg elskede det af samme grund, derfor var det rart for mig at høre hvad andre evt. Kunne bidrage med mens jeg gik og tænkte  

Anmeld

4. november 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Til jul er det tilladt at være så kitchet som man vil

Anmeld

4. november 2014

lineog4

Og jeg som troede jeg var kitchet og ikke mindst suler barnlig, men her er min grænse  Kan egentlig godt lide disneybillederne, men det røde i kanten der må jeg indrømme jeg ikke finder det spor pænt

Men hvis ungerne elsker det og det opleves som en dejlig jueltradition, så go for it.  

Anmeld

4. november 2014

Mama85

Roselil skriver:

Til jul er det tilladt at være så kitchet som man vil

Tjaeh, det her var jo langt over grænsen- efter min mening  Indtil at jeg tænkte lidt længere ud over min egen næsetip og tænkte på børnene, så var det mere tåleligt derefter 

Anmeld

4. november 2014

Mama85

lineog4 skriver:

Og jeg som troede jeg var kitchet og ikke mindst suler barnlig, men her er min grænse  Kan egentlig godt lide disneybillederne, men det røde i kanten der må jeg indrømme jeg ikke finder det spor pænt

Men hvis ungerne elsker det og det opleves som en dejlig jueltradition, så go for it.  

Det var netop også det røde jeg fandt mest "vulgært" hahahaha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.