Direkte usmageligt eller en fantastisk god idé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.162 visninger
34 svar
31 synes godt om
3. november 2014

Mama85

Hej 

Jeg har genopdaget Disney's juleservice, og jeg synes at det er fantastisk dejligt barnligt og festligt, hvilket kommer meget bag på mig, plejer at have musselmalet på bordet ved "særlige" lejligheder..men jeg tænker om Disney's juleservice er direkte usmageligt eller fantastisk til julebrug nu hvor vi har 3 børn? Hvad synes I? Vi plejer at holde juleaften hos mine svigerforældre, men vi ville da kunne bruge det til frokost  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Jeg synes det lyder som en god ide 

Anmeld

3. november 2014

Loa

Hvorfor skulle det være usmageligt? 

Anmeld

3. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Julen er børnenes fest! Det ville da være meget mere julet og hyggeligt end det stilede (voksne) muselmalede sæt  

Anmeld

3. november 2014

Kvist

Herhjemme bliver vores frokosttallerkner skiftet ud med juleplatter fra Bing og Grøndal hele december.. De passer lige i str., og sys det er top hygge.. Havde jeg de store juleplatter, blev middagstallerknerne også skiftet..

Så jeg sys sagtens du kan bruge Disneys juleservice.. 

Anmeld

3. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg bryder mig generelt ikke om Disney - så i min verden ville det være usmageligt. 

Anmeld

3. november 2014

MorDk

Disney er fantastisk! 

Anmeld

3. november 2014

Mama85

Loa skriver:

Hvorfor skulle det være usmageligt? 

Ja, det ved jeg ikke  Det er bare en af de ting hvor jeg tænker: det er simpelthen fantastisk, eller er det nu også det?  

Anmeld

3. november 2014

Mama85

Mor11 skriver:

Julen er børnenes fest! Det ville da være meget mere julet og hyggeligt end det stilede (voksne) muselmalede sæt  

Præcis også min tanke  Tak!

Anmeld

3. november 2014

Mama85

Kvist skriver:

Herhjemme bliver vores frokosttallerkner skiftet ud med juleplatter fra Bing og Grøndal hele december.. De passer lige i str., og sys det er top hygge.. Havde jeg de store juleplatter, blev middagstallerknerne også skiftet..

Så jeg sys sagtens du kan bruge Disneys juleservice.. 

Ja, det kan jo bruges hele neden, og selvfølgelig ikke kun juleaften, stort plus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.