Krise!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

Princesspigen

Det lyder som desværre et typisk eksempel på "muslimsk" familie... 

Manden er ham der bestemmer og styre og i mange tilfælde banker han sin kone, holder hende spærret inde og meget andet.. Hans familie støtter ham og du skal bare makke ret og helst ikke snakke med andre end dem.. 

Jeg har haft en søster der var det igennem dog fik hun ikke barn med ham.. 

Du skal være klar over at hvis jeg har ret vil far forsøge at tage din søn og rejse til sin eget land med sønnen så du aldrig ser ham igen hvis ikke far får det som han vil.. 

jeg ville samle alle beviser jeg ku, evt lave lyd optagelser af hvordan han snakker sviner til osv og så så snart det er muligt pakke dig og sønnens ting mens manden og hans familie ikke var til stede eller vidste det og så evt gå under jorden for en kort periode for at se hvor slemt far reagere og så klart starte en sag i stats amtet om at få sønnen men husk på han vil gøre alt bruge alle frække kneb og bruge alt mod dig så vær klar til kamp og fortæl altid sandheden.. 

Jeg håber det bedste for jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Hertz

Anonym skriver:

Jeg er en meget ulykkelig kvinde der er i et skidt forhold, det hvertfald min opfattelse af det.

jeg har en søn på 4 måneder, og vi har en kæreste som ikke rigtig værdsætter mig (føler jeg)

vi har lidt ala mange problemer i  vores forhold, gøre dt lidt kort.

Min kæreste har slet ikke haft sex med mig under min graviditet, da det var turn of pga baby, det accepterede jeg.

jeg gik i 6 måneder uden at have et intimitet forhold, jeg glædede mig til at føde så vi kunne begynde at arbejde på vores sexliv.

2 måneder efter min fødsel og jeg følte mig klar, prøvede han tit at udskyde det og sagde lad os nu vente lidt, selvom jeg udtrykte overfor ham at jeg er ok krops mæssigt og jeg følte mig klar til det.

følte han kom med lamme undskyldninger konstant, og slet ikke havde lyst til mg indtil for 3 uger siden fortæller han så, at han ikke tænder på mig mere og pga jeg har taget på under min graviditet !

av! Det gjorde ondt! Jeg blev så knust. Jeg er en pige som har været eftertragtet hos mænd og aldrig haft følelsen at der har været en problem med mit udseende.

jeg er 162 høj, og vejer 64kg, min normale vægt er 53.

udover det, taler han så grimt til mig, at jeg faktisk føler han hader mig, så sent som igår kaldte han mig Luder, bare fordi jeg sagde jeg ikke finder mig i at blive behandlet på den måde. Han taler så grimt til mig, jeg holder ud mest pga vores søn.

Jeg tror jeg har fået spiseforstyrrelse, da når jeg ser på mad så jeg bange for at blive federe og min kæreste så vil svine mig mere til psykisk.

Jeg har det ikke godt, ved ikkr hvem jeg skal gå til med mine problemer længere, måske det lidt ynkeligt at skrive anonymt. Havde nok brug for at komme ud med det her ..

Det skal lige siges han har været mig utro par gange og engang imens jeg var gravid, jeg gav det en chance pga vores søn, men jeg kan ikke mere

vores es søn er begyndt at kunne mærke når mor er ked af det, og han har vågnet ved mor græder dig selv i søvne, det bare ikke iorden for ham heller! Han truer mig tit med at tage min søn fra mig hvis jeg går fra min kæreste, og siger at jeg er en luder hvis jeg går fra ham pga "en pik" det sådan han formulere sig.

Jeg kan heller ikke sammen med hans forældre, pga. Kultur forskelle.

..Jeg er for dansk" for jeg tit afvide! Og hvis jeg ikke lærer deres fremmedesprog og dermed min søn også, er jeg ikke velkommen i deres familie ..

puha!! Hvis jeg bliver ved med at nævne vores problemer så bliver jeg aldrig færdig med at skrive ��

Skynd dig væk. Det lyder ikke til at han vil dig mere. Og som du beskriver jeres forhold og hva jeg jeg læser mellem linierne (har selv været i et forhold med vold og trusler) så vil jeg råde dig til at kontakte et Krisecenter, og så ellers pakke en taske og ta afsted når han ikk er hjemme. Det gjorde jeg selv og man får så meget støtte og hjælp på et Krisecenter. Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det for det er en lorte situation og stå i. Det tog halvandet år for mig før retssager osv var afsluttet og det tager hårdt på en når det er ens barn man kæmper for.

Anmeld

2. november 2014

PST

Anonym skriver:

Jeg er en meget ulykkelig kvinde der er i et skidt forhold, det hvertfald min opfattelse af det.

jeg har en søn på 4 måneder, og vi har en kæreste som ikke rigtig værdsætter mig (føler jeg)

Min kæreste har slet ikke haft sex med mig under min graviditet, da det var turn of pga baby, det accepterede jeg.

jeg gik i 6 måneder uden at have et intimitet forhold, jeg glædede mig til at føde så vi kunne begynde at arbejde på vores sexliv.

2 måneder efter min fødsel og jeg følte mig klar, prøvede han tit at udskyde det og sagde lad os nu vente lidt, selvom jeg udtrykte overfor ham at jeg er ok krops mæssigt og jeg følte mig klar til det.

følte han kom med lamme undskyldninger konstant, og slet ikke havde lyst til mg indtil for 3 uger siden fortæller han så, at han ikke tænder på mig mere og pga jeg har taget på under min graviditet !

av! Det gjorde ondt! Jeg blev så knust. Jeg er en pige som har været eftertragtet hos mænd og aldrig haft følelsen at der har været en problem med mit udseende.

udover det, taler han så grimt til mig, at jeg faktisk føler han hader mig, så sent som igår kaldte han mig Luder, bare fordi jeg sagde jeg ikke finder mig i at blive behandlet på den måde. Han taler så grimt til mig, jeg holder ud mest pga vores søn.

Jeg tror jeg har fået spiseforstyrrelse, da når jeg ser på mad så jeg bange for at blive federe og min kæreste så vil svine mig mere til psykisk.

Jeg har det ikke godt, ved ikkr hvem jeg skal gå til med mine problemer længere, måske det lidt ynkeligt at skrive anonymt. Havde nok brug for at komme ud med det her ..

Det skal lige siges han har været mig utro par gange og engang imens jeg var gravid, jeg gav det en chance pga vores søn, men jeg kan ikke mere

vores es søn er begyndt at kunne mærke når mor er ked af det, og han har vågnet ved mor græder dig selv i søvne, det bare ikke iorden for ham heller! Han truer mig tit med at tage min søn fra mig hvis jeg går fra min kæreste, og siger at jeg er en luder hvis jeg går fra ham pga "en pik" det sådan han formulere sig.

..Jeg er for dansk" for jeg tit afvide! Og hvis jeg ikke lærer deres fremmedesprog og dermed min søn også, er jeg ikke velkommen i deres familie ..

puha!! Hvis jeg bliver ved med at nævne vores problemer så bliver jeg aldrig færdig med at skrive ��

Åh din Stakkel ! Hør her, du er helt sikkert smuk både indeni og udenpå - og du fortjener en langt bedre behandling. Du må ikke lade ham ødelægge dig, du må ikke gå hen og tro på det han siger ! Jeg forstår så godt dine frustrationer - står selv i et svært dilemma med min partner, og vi kvinder har det med at opføre os som regnorme, når det kommer til vores mænd!! Men er du direkte ulykkelig, så forlad ham og fin styrken i din søn - han kan udentvivl mærke dine frustrationer. Luk kapitlet, og start et nyt sammen med din søn - du har styrken til det ! Kæmpe knus 

Anmeld

2. november 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Princesspigen skriver:

Manden er ham der bestemmer og styre og i mange tilfælde banker han sin kone, holder hende spærret inde og meget andet.. Hans familie støtter ham og du skal bare makke ret og helst ikke snakke med andre end dem.. 

Du skal være klar over at hvis jeg har ret vil far forsøge at tage din søn og rejse til sin eget land med sønnen så du aldrig ser ham igen hvis ikke far får det som han vil.. 

jeg ville samle alle beviser jeg ku, evt lave lyd optagelser af hvordan han snakker sviner til osv og så så snart det er muligt pakke dig og sønnens ting mens manden og hans familie ikke var til stede eller vidste det og så evt gå under jorden for en kort periode for at se hvor slemt far reagere og så klart starte en sag i stats amtet om at få sønnen men husk på han vil gøre alt bruge alle frække kneb og bruge alt mod dig så vær klar til kamp og fortæl altid sandheden.. 

OMG ! det var den væreste gange L...Rt du lige kom med der.

For det første er "Alle" muslimske mænd ikke sådan. Så du skal ikke komme med dine fordomme bare fordi din søster har oplevet det 1 gang. Der vil aldtid være rådne æbler i ALLE kultur.

Anmeld

2. november 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville helt sikkert gå fra ham, for det handler jo ikke kun om en pik Vel ?

Anmeld

2. november 2014

lineog4

Anonym skriver:

Ved ikke om jeg skal læse på linierne, eller imellem dem. Men når jeg bare læser på dem, læser jeg om en mand der siger nogen dumme ting, en mand der ikke vil have sex under graviditet (det ville min fx heller ikke), og en mand der ikke kan komme i gang med sex igen og det kan der være mange grunde til, men tror det med din vægt er en undskyldning for egen uformåen. Og når jeg kun læser det ville jeg råde til at snakke sammen for der er et lille barn i det her forhold også.

Men så er der det mellem linierne, hvor jeg læser om en fortvivlet mor, der rent faktisk tror hendes mand/kæreste kan tage hendes barn fra hende hvis ikke hun makker ret, jeg læser om en kvinde der godtager at hun bærer skylden for stort set alt, om en kvinde der ikke føler hun er nok værd i sig selv uafhængigt af kilo og andre ting. Og til den kvinde/mor ville jeg sige: løb så hurtigt du kan, find et krisecenter og få den hjælp der skal til....

Så kære du, du bestemmer selv hvilken læsning der var den rigtige og hvilket råd du så skulle høre...

Anmeld

2. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Princesspigen skriver:

Jeg skal lige forstå dit ordvalg "typisk" og "mange" er det bygget på den ene mand din søster var sammen med?

Anmeld

2. november 2014

Sajida2006

Princesspigen skriver:

Det var da heller ikke særlig fordomsfuld det du lige fik skrevet der  Det er da ikke sikkert han er muslim - desuden er muslimer IKKE islam og islam er IKKE muslimer...

alle de ting der bliver beskrevet i ts indlæg er dybt Uislamisk og det er absolut ikke tilladt at behandle kvinder på den måde... 

Bare fordi din søster har stået i det betyder det ikke at alle andre også gør... 

Derudover vil jeg sige til ts: du er langt mere værd en den behandlimg og tro mig han er så meget mere afhængig af dig end han selv er klar over. Jeg kan ikke fortælle sig hvad du skal el ikke skal, det kan kun du selv afgøre, men du skal bestemt sætte en stopper for den behandling, du kan ikke være en velfungerende mor til din søn hvis du konstant render rundt og er ked af det osv jo - håber på det bedste for dig. Og HVIS han er muslim så beder jeg allah retlede ham for han er da helt på afveje så! 

Anmeld

3. november 2014

Princesspigen

Aisha skriver:

OMG ! det var den væreste gange L...Rt du lige kom med der.

For det første er "Alle" muslimske mænd ikke sådan. Så du skal ikke komme med dine fordomme bare fordi din søster har oplevet det 1 gang. Der vil aldtid være rådne æbler i ALLE kultur.

Hvis jeg har fået det til at lyde som om alle muslimske mænd er sådan så er det en fejl, men desværre har jeg mødte en del af den skaks mænd.. Men uanset hvad så drejer det sig om denne kære pige og hendes søn, og ikke dine eller mine meninger 

ønsker dig en to dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.