Jeg er en meget ulykkelig kvinde der er i et skidt forhold, det hvertfald min opfattelse af det.
jeg har en søn på 4 måneder, og vi har en kæreste som ikke rigtig værdsætter mig (føler jeg)
vi har lidt ala mange problemer i vores forhold, gøre dt lidt kort.
Min kæreste har slet ikke haft sex med mig under min graviditet, da det var turn of pga baby, det accepterede jeg.
jeg gik i 6 måneder uden at have et intimitet forhold, jeg glædede mig til at føde så vi kunne begynde at arbejde på vores sexliv.
2 måneder efter min fødsel og jeg følte mig klar, prøvede han tit at udskyde det og sagde lad os nu vente lidt, selvom jeg udtrykte overfor ham at jeg er ok krops mæssigt og jeg følte mig klar til det.
følte han kom med lamme undskyldninger konstant, og slet ikke havde lyst til mg indtil for 3 uger siden fortæller han så, at han ikke tænder på mig mere og pga jeg har taget på under min graviditet !
av! Det gjorde ondt! Jeg blev så knust. Jeg er en pige som har været eftertragtet hos mænd og aldrig haft følelsen at der har været en problem med mit udseende.
jeg er 162 høj, og vejer 64kg, min normale vægt er 53.
udover det, taler han så grimt til mig, at jeg faktisk føler han hader mig, så sent som igår kaldte han mig Luder, bare fordi jeg sagde jeg ikke finder mig i at blive behandlet på den måde. Han taler så grimt til mig, jeg holder ud mest pga vores søn.
Jeg tror jeg har fået spiseforstyrrelse, da når jeg ser på mad så jeg bange for at blive federe og min kæreste så vil svine mig mere til psykisk.
Jeg har det ikke godt, ved ikkr hvem jeg skal gå til med mine problemer længere, måske det lidt ynkeligt at skrive anonymt. Havde nok brug for at komme ud med det her ..
Det skal lige siges han har været mig utro par gange og engang imens jeg var gravid, jeg gav det en chance pga vores søn, men jeg kan ikke mere 
vores es søn er begyndt at kunne mærke når mor er ked af det, og han har vågnet ved mor græder dig selv i søvne, det bare ikke iorden for ham heller! Han truer mig tit med at tage min søn fra mig hvis jeg går fra min kæreste, og siger at jeg er en luder hvis jeg går fra ham pga "en pik" det sådan han formulere sig.
Jeg kan heller ikke sammen med hans forældre, pga. Kultur forskelle.
..Jeg er for dansk" for jeg tit afvide! Og hvis jeg ikke lærer deres fremmedesprog og dermed min søn også, er jeg ikke velkommen i deres familie ..
puha!! Hvis jeg bliver ved med at nævne vores problemer så bliver jeg aldrig færdig med at skrive