Flyverdragt Hvilke en har jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2014

Clisolka

Min store pige har en McKinley fra sidste sæson som hun stadig kan passe - derudover har jeg købt en Molo til hende. Det er første gang jeg skal prøve Molo 

Den lille har fået en brugt Hummel, som næsten ikke har været brugt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

mor88

Hanunii skriver:

Hej de damer.

Jeg er nu på jagt efter en ny flyverdragt  str. 104 da den min datter har nu ikke vil kunne holde til hele vinteren.

Hvilken en har i købt til jeres Børn?

Jeg har tænkt mig at købe CelaVi flyverdragt men er lidt i tvivl om det skal være denne.

Hun har altid haft Hummel men vil prøve et andet mærke..

er der nogen der har erfaring med denne model  http://www.heaven4kids.dk/Børnetøj/CeLaVi-flyverdragt-100640

Didrikson! super super lækre, bløde og varme, og så holder de bare! de har også sådan et usynligt ekstra vokseindlæg! Mega smart jeg har købt den der hedder Didrikson Theron til min 3 årige i str 100

Anmeld

31. oktober 2014

stm2812

Vi har ticket to heaven og er vildt glad og tilfreds med deN

Sidste år havde vi celavi og kan klart anbefale dette mærke også

Anmeld

31. oktober 2014

CaWi

Sidste år havde vi en  Reima Tec, som vi var yderst tilfredse med. 

I år prøver vi en fra Didrikson, som har fået gode anmeldelser :-)

Anmeld

31. oktober 2014

L&V

Begge mine har reima og det vil de nok altid ha. Som ekstra har min pige en cupcake og min dreng en mikk line til min søn

Anmeld

31. oktober 2014

PernilleogLouis

ver de terre 

Anmeld

31. oktober 2014

PernilleogLouis

ver de terre 

Anmeld

31. oktober 2014

(august)

Vi har haft Mikke-Line, Molo, Ticket to heaven, Friends, en fra Føtex og Reima. 

Vi har klart været mest glade for den som hedder Friends som vi købte i Super Brugsen til 100kr, da den kunne bruges uden på skistøvler. Derudover er vi rigtig glade fra Molo og den fra Føtex. Ticket to heaven og Reima har vi ikke været ret glade for. Mikke-Line har vi også været glade for da de var mindre. 

Anmeld

31. oktober 2014

Mami

En fra h&m

Anmeld

31. oktober 2014

lineog4

Mine unger har hvert år haft reima pua et år hvor den ene fik ticket to heaven - året efter var han tilbage i reima for den var bare bedre.

men havde jeg ikke købt endnu havde jeg nok købt didrickson. Den store dreng har fået jakke fra didrikson og den er virkelig lækker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.